Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/335
Title: การศึกษาปัจจัยด้านผลิตภัณฑ์และการสื่อสารการตลาดแบบครบวงจร (IMC) ที่มีผลต่อความพึงพอใจและการซื้อซ้ำผลิตภัณฑ์บำรุงผิวผู้ชายในเขตกรุงเทพมหานคร =
Authors: ชาญชล ทรงศรีม่วง
Keywords: การตลาด
การสื่อสารการตลาด
พฤติกรรมการซื้อ
ผลิตภัณฑ์บำรุงผิว
ความพึงพอใจของผู้บริโภค
การตัดสินใจซื้อซ้ำ
ผลิตภัณฑ์บำรุงผิวสำหรับผู้ชาย
Issue Date: 11-Feb-2021
Publisher: มหาวิทยาลัยมหิดล
Citation: 2563
URI: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/335
Other Identifiers: TP MM.069 2563
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.