Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/342
Title: รูปแบบการส่งเสริมการขายที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์เสื้อผ้าสำเร็จรูปของผู้ปกครองในเขตกรุงเทพมหานคร
Authors: พุฒิ เอื้ออารีธรรม
Keywords: การจัดการธุรกิจ
การตัดสินใจซื้อ
รูปแบบการส่งเสริมการขาย
เสื้อผ้าเด็กสำเร็จรูป
Issue Date: 24-Feb-2021
Publisher: มหาวิทยาลัยมหิดล
Citation: 2562
URI: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/342
Other Identifiers: TP BM.122 2562
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.