Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/342| Title: | รูปแบบการส่งเสริมการขายที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์เสื้อผ้าสำเร็จรูปของผู้ปกครองในเขตกรุงเทพมหานคร |
| Authors: | พุฒิ เอื้ออารีธรรม |
| Keywords: | การจัดการธุรกิจ การตัดสินใจซื้อ รูปแบบการส่งเสริมการขาย เสื้อผ้าเด็กสำเร็จรูป |
| Issue Date: | 24-Feb-2021 |
| Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
| Citation: | 2562 |
| URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/342 |
| Other Identifiers: | TP BM.122 2562 |
| Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.