Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/380| Title: | แนวทางการพัฒนากลยุทธ์ธุรกิจร้านคอมพิวเตอร์ใน 3 จังหวัดชายแดนภาคใต้ กรณีศึกษา: ร้านไอเทคเซ็นเซอร์ จังหวัดยะลา = The empirical study of business development strategy for computer store in 3 provinces in southern Thailand. case study I-tech center. |
| Authors: | วลิยา ชัยพาณิชย์กุล |
| Keywords: | การตลาด กลยุทธ์ ร้านคอมพิวเตอร์ ภาคใต้ ร้านไอเทคเซ็นเตอร์ |
| Issue Date: | 29-May-2015 |
| Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
| Citation: | 2558 |
| URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/380 |
| Other Identifiers: | TP MM.078 2557 |
| Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.