Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/3807
Title: อิทธิพลของความไว้วางใจผู้จำหน่ายบนสื่อสังคมออนไลน์และทัศนคติต่อการมีสุขภาพดีที่มีผลต่อความตั้งใจซื้อเบเกอรีเพื่อสุขภาพผ่านสื่อสังคมออนไลน์ =THE INFLUENCES OF S-VENDOR TRUST AND THE ATTITUDE TOWARD HEALTHFULNESS AFFECTING ON INTENTION TO PURCHASE HEALTHY BAKERY IN SOCIAL COMMERCE.
Authors: สุนิสา วิมุกตานนท์
Keywords: เบเกอรี่
สื่อสังคมออนไลน์
ความตั้งใจซื้อ
Issue Date: 17-Mar-2021
Publisher: มหาวิทยาลัยมหิดล
Citation: 2563
URI: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/3807
Other Identifiers: TP BM.057 2563
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TP BM.057 2563.pdf14.45 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.