Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/3807
Title: | อิทธิพลของความไว้วางใจผู้จำหน่ายบนสื่อสังคมออนไลน์และทัศนคติต่อการมีสุขภาพดีที่มีผลต่อความตั้งใจซื้อเบเกอรีเพื่อสุขภาพผ่านสื่อสังคมออนไลน์ =THE INFLUENCES OF S-VENDOR TRUST AND THE ATTITUDE TOWARD HEALTHFULNESS AFFECTING ON INTENTION TO PURCHASE HEALTHY BAKERY IN SOCIAL COMMERCE. |
Authors: | สุนิสา วิมุกตานนท์ |
Keywords: | เบเกอรี่ สื่อสังคมออนไลน์ ความตั้งใจซื้อ |
Issue Date: | 17-Mar-2021 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
Citation: | 2563 |
URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/3807 |
Other Identifiers: | TP BM.057 2563 |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TP BM.057 2563.pdf | 14.45 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.