Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/3969
Title: พฤติกรรมผู้บริโภคและกลยุทธ์ทางการตลาดของผลิตภัณฑ์ชาในประเทศไทย
Other Titles: The Behaviors of Tea Consumers in Thailand
Authors: อาชิรญา, บุญเพิ่ม
Keywords: ภาวะผู้ประกอบการและนวัตกรรม
พฤติกรรมผู้บริโภค
เครื่องดื่มชา
Issue Date: 23-Apr-2021
Publisher: มหาวิทยาลัยมหิดล
Description: 47 แผ่น
URI: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/3969
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TP EM.012 2564.pdf697.63 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.