Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/3969| Title: | พฤติกรรมผู้บริโภคและกลยุทธ์ทางการตลาดของผลิตภัณฑ์ชาในประเทศไทย |
| Other Titles: | The Behaviors of Tea Consumers in Thailand |
| Authors: | อาชิรญา, บุญเพิ่ม |
| Keywords: | ภาวะผู้ประกอบการและนวัตกรรม พฤติกรรมผู้บริโภค เครื่องดื่มชา |
| Issue Date: | 23-Apr-2021 |
| Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
| Description: | 47 แผ่น |
| URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/3969 |
| Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| TP EM.012 2564.pdf | 697.63 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
