Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/416
Title: | การศึกษาแนวทางการพัฒนาการสื่อสารการตลาดกลุ่มผลิตภัณฑ์รถยนต์ไฮบริดในประเทศไทย = The study about development guideline integrated marketing communication of product group: hybrid car in Thailand. |
Authors: | สองพล รัตนเกษตรสิน |
Keywords: | Marketing การตลาด การสื่อสารการตลาด รถยนต์ไฮบริด |
Issue Date: | 11-Jul-2014 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
Citation: | 2557 |
URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/416 |
Other Identifiers: | TP MM.006 2557 |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.