Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 311-320 of 395 (Search time: 0.0 seconds).
previous
1
...
29
30
31
32
33
34
35
...
40
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2020-03-02
Factors influencing salaried employees in Thailand to switch to become self-employed.
Pornphan Laorlertkit
2015-03-03
The exploratory on Thai consumer percepion toward luxury brands products purchasing intention.
Atchara Amornjarusontikul
2019-10-09
ความสัมพันธ์ระหว่างบริษัทที่มีโครงสร้างการถือหุ้นแบบครอบครัวต่อระดับคะแนนธรรมาภิบาล และมูลค่าของกิจการตามราคาตลาด กรณีศึกษาบริษัทจดทะเบียนในตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทย (SET) =
จามร ชินวโรดม
2019-10-24
การศึกษาแนวทางการตัดสินใจเข้าร่วมงานวิ่งมาราธอนและความพึงพอใจที่มีต่อการจัดการแข่งขันวิ่งมาราธอนของกลุ่มคนวัยทำงาน =
ณัฐปราง หาญณรงค์
2021-02-11
ศึกษาปัจจัยที่มีผลต่อความพึงพอใจและความตั้งใจเดินทางไปเที่ยวซ้ำของการท่องเที่ยวเชิงเกษตรจังหวัดน่าน =A STUDY OF SATISFACTION AND FACTORS AFFECTING TO THE AGRITOURISM IN NAN PROVINCE THAT RELATED TO THE REVISIT INTENTION.
อรุณ ไชยวงค์
2018-12-20
ปัจจัยที่มีผลต่อการซื้อสินค้าแบรนด์ใหม่ของผู้บริโภค =THE AFFECTING FACTORS THROUGH CONSUMER DECISION FOR BUYING NEW BRANDS IN BANGKOK AREA.
ณัฐพร ทองย้อย
2020-03-03
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อความผูกพันต่อองค์กรของพนักงานในองค์กรธุรกิจสตาร์ทอัพในกรุงเทพมหานคร
นทีพร ลิ้มเจริญรัตน์
2017-11-22
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดและพฤติกรรมการซื้อเครื่องเขียนของนักเรียนระดับมัธยมศึกษา ในเขตกรุวงเทพมหานคร
นิชาภา ปัญญาอาจอง
2021-02-23
ปัจจัยที่ส่งผลต่อความสุขในการทำงานของพนักงานธนาคารแห่งหนึ่ง สังกัดสำนักงานใหญ่
ธัชพร ภูมาศวิน
2019-02-24
การศึกษาความผูกพันของพนักงานที่มีต่อองค์กร กรณีศึกษาธนาคารกสิกรไทย ฝ่าย Private Banking
ศิวพงษ์ เจือกโว้น
Discover
Author
1
Araya Sangloothong
1
Arunee Jeamwongsirikul
1
Atchara Amornjarusontikul
1
Atiya Teerasetthamrong
1
Aye Thinza win
1
Bhon Wongsrisakul
1
Boonrit Polpanish
1
Chadinee Pavapootanon
1
CHAMYAKAN LERTRAWEENTTHIKHUN
1
Chananya Kamnungthum
.
next >
Subject
75
การตลาด
63
การจัดการและกลยุทธ์
48
ภาวะผู้ประกอบการและนวัตกรรม
43
การจัดการธุรกิจ
26
แผนธุรกิจ
25
Entrepreneurship Management
24
การเงิน
21
Marketing
18
financial management
15
Marketing and Management
.
next >
Date issued
86
2019
67
2018
58
2015
58
2017
41
2020
31
2014
30
2021
24
2016