Search


Current filters:



Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-4 of 4 (Search time: 0.062 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2020-11-11ปัจจัยที่ส่งผลต่อความตั้งใจซื้อเครื่องสำอางของผู้หญิงผ่าน Micro-Influencer บน Instagram =FACTORS AFFECTING CONSUMERS PURCHASE INTENTION OF BEAUTY CARE PRODUCTS THROUGH MICRO-INFLUENCER ON INSTRAGRAM.นัทธวรรณ อุตตโม
2020-07-03ความสัมพันธ์ระหว่างความผันผวนของอัตราผลตอบแทนของหุ้น กับปริมาณการซื้อขายและพฤติกรรมการซื้อขายของกลุ่มนักลงทุนต่างประเทศ กรณีศึกษาประเทศไทย =RELATIONSHIPS BETWEEN STOCK-RETURN VOLATILITY, TRADING VOLUME AND FOREIGN INVESTOR TRADING BEHAVIOR IN THAILAND.พิชญา จ่างใจมนต์
2020-12-16ปัจจัยที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อสินค้าและบริการจากกิจการเพื่อสังคม =THE FACTORS THAT AFFECTING THE SOCIAL ENTERPRISE PRODUCT PURCHASING DECISION.ลักษมณ เตชะสิริวิชัย
2020-07-03ความสัมพันธ์ระหว่างความผันผวนของอัตราผลตอบแทนของหุ่นไทย กับปริมาณการซื้อขายและพฤติกรรมการซื้อขายของนักลงทุน =RELATIONSHIPS BETWEEN STOCK-RETURN VOLATILITY, TRADING VOLUME AND INVESTOR TRADING BEHAVIOR IN THAILAND.เกศทองกร สุวรรณทัต