Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 31-40 of 100 (Search time: 0.031 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2014-07-10การพัฒนาคู่มือ แนวทางสำหรับ SMEs เพื่อเตรียมความพร้อมการเข้าสู่ตลาดหลักทรัพย์ เอ็ม เอ ไอ= The development of the guideline book for SMEs that to prepare business to exchange to " market for alternative investment (mai)"ริต้า ทัพภมาน
2014-05-21ปัจจัยของการโฆษณาแบบขำขันที่จะสร้างการรับรู้และการจดจำต่อผู้บริโภคสุพัตรา จิระประเสริฐสุข
2014-07-10แนวทางการพัฒนาการทำงานผ่านอุปกรณ์แท็บเล็ต (Tablet) ของผู้แทนยาบริษัทเบอริงเกอร์อินเกลไอม์ (ไทย) จำกัด = How to develop working on leblet for mediacal representative of ingelheim (Thai) Ltd.ธีรนาฏ เจนประเสริฐ
2014-07-28การศึกษาแนวทางการพัฒนาการสื่อสารการตลาดแบบบูรณาการเรื่องการดูแลผู้สูงอายุภายในบ้าน (Elderly care) = A feasibility study on the development integrated marketing communication (IMC) for the elderly care.ฤทัยรัตน์ จำปาหอม
2015-05-10การประยุกต์ใช้ทฤษฎีลำดับขั้นทางจิตวิทยาเพื่อศึกษาทำความเข้าใจคุณค่าผู้บริโภคกาแฟสำเร็จรูปเพื่อสุขภาพและความงาม (Functional coffee) ของผู้บริโภควัยทำงาน = Applications of means end chain theory and laddering technique for educational understanding the customer value on health and beauty instant coffee (Functional coffee) of working-age consumers.ทิพธัญญา เตชะวิเชียร
2014-07-29Exploring customer experience in luxury hotels in Thailand.Soon Aun Cheok
2016-08-16The impact of celebrity endorsement toward skin care brand equity in Thailand.Napasorn Jittimitre
2020-11-06Understanding the perceptions of Thai physicians in Bangkok on prescribing the oral anti-diabetic drugs to T2DM patients.Meathawee Pumpech
2016-03-23Qualitative study on perception of hyper-and supermarket consumers in Bangkok area towards store-provided plastic bag.Itchaya Prachyapanuchart
2014-07-29Users' adoption of online trading: the Thai perspective.Achitdej Archapairoj