Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/4982
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
eperson.contributor.advisorพลิศา รุ่งเรือง-
dc.contributor.authorภูษิตา, ดำรงตรีผล-
dc.date.accessioned2023-06-17T08:09:56Z-
dc.date.available2023-06-17T08:09:56Z-
dc.date.issued2023-05-15-
dc.identifier.otherTP BM.007 2566-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/4982-
dc.description72 แผ่นen_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดลen_US
dc.subjectการจัดการธุรกิจen_US
dc.subjectผลิตภัณฑ์อาหารจากพืชen_US
dc.subjectPlant-Based Fooden_US
dc.subjectการรับรู้ประสาทสัมผัสen_US
dc.subjectSensory Marketingen_US
dc.subjectPlant-Based Fooden_US
dc.titleปัจจัยที่ส่งผลต่อการกลับมาซื้อซ้ำของผู้บริโภคในผลิตภัณฑ์อาหารจากพืชen_US
dc.title.alternativeTHE FACTORS AFFECTING CONSUMERS REPURCHASES OF PLANT-BASED FOOD PRODUCTS.en_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TP BM.007 2566.pdf1.4 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.