Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/4982
Title: | ปัจจัยที่ส่งผลต่อการกลับมาซื้อซ้ำของผู้บริโภคในผลิตภัณฑ์อาหารจากพืช |
Other Titles: | THE FACTORS AFFECTING CONSUMERS REPURCHASES OF PLANT-BASED FOOD PRODUCTS. |
Authors: | ภูษิตา, ดำรงตรีผล |
Keywords: | การจัดการธุรกิจ ผลิตภัณฑ์อาหารจากพืช Plant-Based Food การรับรู้ประสาทสัมผัส Sensory Marketing Plant-Based Food |
Issue Date: | 15-May-2023 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
Description: | 72 แผ่น |
URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/4982 |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TP BM.007 2566.pdf | 1.4 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.