Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/51
Title: | การสร้างความสัมพันธ์ระหว่างผู้ซื้อและผู้ขายในอุตสาหกรรมวิทยุโทรทัศน์ กรณีศึกษา: บริษัท จีเอ็มเอ็ม มีเดีย จำกัด (มหาชน) และบริษัทโมโนบรอดคาสท์ จำกัด = Buyer-seller relationship building in broadcasting industry: The case of gmm media pcl. and mono broadcast co.,ltd. |
Authors: | เรวดี อุ่นหิรัญสกุล |
Keywords: | การตลาด ความสัมพันธ์ วิทยุโทรทัศน์ |
Issue Date: | 30-May-2016 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
Citation: | 2559 |
URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/51 |
Other Identifiers: | TP MM.003 2559 |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.