Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/51
Title: การสร้างความสัมพันธ์ระหว่างผู้ซื้อและผู้ขายในอุตสาหกรรมวิทยุโทรทัศน์ กรณีศึกษา: บริษัท จีเอ็มเอ็ม มีเดีย จำกัด (มหาชน) และบริษัทโมโนบรอดคาสท์ จำกัด = Buyer-seller relationship building in broadcasting industry: The case of gmm media pcl. and mono broadcast co.,ltd.
Authors: เรวดี อุ่นหิรัญสกุล
Keywords: การตลาด
ความสัมพันธ์
วิทยุโทรทัศน์
Issue Date: 30-May-2016
Publisher: มหาวิทยาลัยมหิดล
Citation: 2559
URI: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/51
Other Identifiers: TP MM.003 2559
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.