Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/53
Title: | การศึกษาการรับรู้คุณค่าตราสินค้าที่มีต่อเครื่องดื่มบำรุงสมอง แบรนด์ เจนยู = A study of brand equity of mental drink: Brand gen u. |
Authors: | นลัท วุฒิจริยากุล |
Keywords: | การตลาด ตราสินค้า เครื่องดืมบำรุงสมอง แบรนด์ เจนยู |
Issue Date: | 17-Aug-2016 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
Citation: | 2559 |
URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/53 |
Other Identifiers: | TP MM.027 2559 |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.