Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/54
Title: ความแตกต่างของวิธีการปฏิบัติเพื่อสร้างความสัมพันธ์ระหว่างผู้ซื้อและผู้ขายในช่องทางฟาร์มผู้เพาะพันธุ์สุนัขและแมว ร้านค้าปลีกที่จัดจำหน่ายผลิตภัณฑ์เกี่ยวกับสัตว์เลี้ยง และสถานพยาบาลสัตว์กรณีศึกษา บริษัท โรยัล คานิน (ประเทศไทย) จำกัด = Differentiation of buyer-seller relationships practices between dog or cat farm, pet shop and pet hospital: The case of royal canin (Thailand) co.,ltd.
Authors: วรัทยา ประสมทรัพย์
Keywords: การตลาด
ความสัมพันธ์
สัตว์เลี้ยง
บริษัท โรยัล คานิน (ประเทศไทย) จำกัด
Issue Date: 17-Aug-2016
Publisher: มหาวิทยาลัยมหิดล
Citation: 2559
URI: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/54
Other Identifiers: TP MM.030 2559
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.