Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/54
Title: | ความแตกต่างของวิธีการปฏิบัติเพื่อสร้างความสัมพันธ์ระหว่างผู้ซื้อและผู้ขายในช่องทางฟาร์มผู้เพาะพันธุ์สุนัขและแมว ร้านค้าปลีกที่จัดจำหน่ายผลิตภัณฑ์เกี่ยวกับสัตว์เลี้ยง และสถานพยาบาลสัตว์กรณีศึกษา บริษัท โรยัล คานิน (ประเทศไทย) จำกัด = Differentiation of buyer-seller relationships practices between dog or cat farm, pet shop and pet hospital: The case of royal canin (Thailand) co.,ltd. |
Authors: | วรัทยา ประสมทรัพย์ |
Keywords: | การตลาด ความสัมพันธ์ สัตว์เลี้ยง บริษัท โรยัล คานิน (ประเทศไทย) จำกัด |
Issue Date: | 17-Aug-2016 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
Citation: | 2559 |
URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/54 |
Other Identifiers: | TP MM.030 2559 |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.