Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/67
Title: | ปัจจัยที่มีความสัมพันธ์ต่อการตัดสินใจเลือกซื้อแบตเตอรี่รถยนต์ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร = Factors influencing purchase decision on automotive battery of consumers in Bangkok. |
Authors: | จิตราวดี ศุภษัษฐี |
Keywords: | การตลาด แบตเตอรี่รถยนต์ ส่วนประสมทางการตลาด พฤติกรรมการเลือกซื้อ |
Issue Date: | 23-Feb-2017 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
Citation: | 2559 |
URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/67 |
Other Identifiers: | TP MM.059 2559 |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.