Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/67
Title: ปัจจัยที่มีความสัมพันธ์ต่อการตัดสินใจเลือกซื้อแบตเตอรี่รถยนต์ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร = Factors influencing purchase decision on automotive battery of consumers in Bangkok.
Authors: จิตราวดี ศุภษัษฐี
Keywords: การตลาด
แบตเตอรี่รถยนต์
ส่วนประสมทางการตลาด
พฤติกรรมการเลือกซื้อ
Issue Date: 23-Feb-2017
Publisher: มหาวิทยาลัยมหิดล
Citation: 2559
URI: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/67
Other Identifiers: TP MM.059 2559
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.