Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/82| Title: | การศึกษากลไกการตลาดผ่านบัตรแห่งความภักดีที่มีผลต่อการซื้อซ้ำของห้างค้าปลีกในประเทศไทย = A study of marketing mechanisms via loyalty card affected repurchase of modern trade in Thailand. |
| Authors: | วัชรพงษ์ กรรณาริก |
| Keywords: | Marketing การตลาด ห้างค้าปลีก การซื้อซ้ำ |
| Issue Date: | 11-Jul-2014 |
| Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
| Citation: | 2557 |
| URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/82 |
| Other Identifiers: | TP MM.011 2557 |
| Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.