Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/86
Title: | กลยุทธ์การจัดการความสัมพันธ์ทางธุรกิจปิโตรเคมีเพื่อเพิ่มความสามารถการแข่งขันของธุรกิจ กรณีศึกษา: บริษัท ยูเนี่ยนปิโตรเคมีคอล จำกัด (มหาชน) =Strategy to strenthen customer relationship to increase competitiveness. |
Authors: | ฌานิกา รังสิยานนท์ |
Keywords: | การจัดการและกลยุทธ์ ความสามารถทางการแข่งขัน ปิโตรเคมี ตัวแทนจำหน่าย |
Issue Date: | 28-Jun-2017 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
Citation: | 2559 |
URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/86 |
Other Identifiers: | TP MS.029 2559 |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.