Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/86
Title: กลยุทธ์การจัดการความสัมพันธ์ทางธุรกิจปิโตรเคมีเพื่อเพิ่มความสามารถการแข่งขันของธุรกิจ กรณีศึกษา: บริษัท ยูเนี่ยนปิโตรเคมีคอล จำกัด (มหาชน) =Strategy to strenthen customer relationship to increase competitiveness.
Authors: ฌานิกา รังสิยานนท์
Keywords: การจัดการและกลยุทธ์
ความสามารถทางการแข่งขัน
ปิโตรเคมี
ตัวแทนจำหน่าย
Issue Date: 28-Jun-2017
Publisher: มหาวิทยาลัยมหิดล
Citation: 2559
URI: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/86
Other Identifiers: TP MS.029 2559
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.