Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Browsing by Subject Application
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 10 of 10
Issue Date
Title
Author(s)
2019-07-08
Factor affecting to intention to buy productivity mobile application of Thai people.
Supanit Narasuwan
2019-06-12
System design to integrate the evaluation of technology road map status into a wed-based application.
Thanakrit Lersmethasakul
2018-11-19
The application of gamification in Thai organization.
Teerapat Sakunprasert
2018-11-01
The factors influencing consumer behavior in using a food delivery service VIA mobile applications in Bangkok.
Kanokwan Tavontae
2020-03-10
The intention to use a mobile banking application of a group of ederly user in Thailand.
Naramon Intaranimit
2014-07-29
Why leading companies choose Line official account as a major marketing tool? and consumer behaviors toward the marketing strategy.
Pimpisa Pothirattanachaikul
2019-10-24
การเปรียบเทียบแนวทางการตัดสินใจเลือกใช้ Application สำหรับออกกำลังกายบน Google play store หรือ app store ระหว่างวัยรุ่นและวัยทำงาน ในเขตกรุงเทพมหานคร =
เบญญาดา เอี่ยมสะอาด
2020-01-20
คุณภาพด้านการบริการที่ส่งผลต่อความพึงพอใจและทัศนคติต่อตราสินค้าจนนำไปสู่ ความจงรักภักดีที่มีต่อบริการสั่งและจัดส่งอาหารของแอปพลิเคชั่น LINE MAN =QUALITY OF SERVICE RELATED TO CUSTOMERS’ SATISFACTION AND ATTITUDE TOWARD BRAND AFFECTED TO CUSTOMER’S LOYALTY TO LINE MAN APPLICATION.
ณัฐสินี เลิศฤทธิ์ฐิติกร
2018-12-18
ปัจจัยด้านการรับรู้ที่มีผลต่อการยอมรับเทคโนโลยีที่จะใช้ My AIS application ของลูกค้า AIS ในเขตกรุงเทพมหานคร =PERCEPTION FACTORS AFFECTING TECHNOLOGY ADOPTION OF MY AIS APPLICATION FOR AIS CUSTOMERS IN BANGKOK.
ธีรารัตน์ โสดาศรี
2018-12-11
แผนธุรกิจบริการรับจัดงาน Event ขนาดเล็กผ่าน Application "Easy Event" =BUSINESS PLAN ON SMALL EVENT SERVICE BRAND “EASY EVENT”
วานิสสา ทองเสวต