Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Browsing by Subject Influencer
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 7 of 7
Issue Date
Title
Author(s)
2020-01-21
A study of the difference between the effect of micro-influencer and macro-influencer on cosmetic product in Bangkok.
Romteera Sudchar
2021-12-18
FACTORS ARE SUPPORTING INSTAGRAM FOOD INFLUENCER TO GAIN CUSTOMER LOYALTY
Monthakarn, Suksan
2020-11-06
How social network influencer influences on buying process of skincare VIA online platform in Thailand.
Chayanit Lertwilairatanapong
2022-09-04
Key factors influencing people to buy cosmetics product in China
Gao Hui
2018-11-27
The important factors that impact to consumer behavior encouraged by influences via reviews on youtube platform.
Chadaporn Tangnuntachai
2020-01-21
The influencing factors of social media influencers on brand selection, focusing on beauty content in Thailand.
Kessirin Thitiwongse
2022-06-16
อิทธิพลของอินฟลูเอนเซอร์ในสื่อโซเชียลมีเดีย Youtube Facebook และ Instagram ที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อผลิตภัณฑ์เครื่องสำอางค์ในปัจจุบัน ของกลุ่มคนที่อายุ 20 - 55 ปี ที่อาศัยอยู่ในกรุงเทพและปริมณฑล
ดุษยา, สุขวราภิรมย์