Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 11-20 of 87 (Search time: 0.078 seconds).
previous
1
2
3
4
5
...
9
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2017-02-23
พฤติกรรมการใช้สื่ออิเล็กทรอนิกส์ = Behavioral usage of electronic media.
ภาวิณี คำพล
2017-05-25
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจใช้การขนส่งทางรางในการส่งออกปูนเม็ดและนำเข้าถ่านหิน กรณีศึกษาเกี่ยวกับโรงงานอุตสาหกรรมเขตจังหวัดหวัดสระบุรี = The factors influencing rail transport for export of clinker and import of coal within the industrial area of Saraburi province.
สรัญญา อันติมะคุณ
2017-11-23
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อความผูกพันของพนักงานบริษัท ฮันทส์แมน (ประเทศไทย) จำกัด = Factors affecting employee engagement of huntsman co., (Tahiland) ltd.,
รัศมี ยังวิริยะกุล
2017-05-16
การศึกษาปัจจัยที่มีผลต่อการยอมรับธุรกิจบนมือถือ (Mobile commerce) ของสังคมผู้สูงอายุ (Aging society) =Factors influencing the mobile commerce for aging society.
จารุเดช วุฒิเมธีกุล
2017-05-25
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อความผูกพันทุ่มเทของพนักงานธนาคารกลุ่มเจนเนอเรชั่นวาย =Factors affecting the engagement of generation Y bank employees.
พิมพพิสุทธิ์ ตั้งฤกษ์วราสกุล
2017-11-22
การศึกษาปัจจัยที่ทำให้องค์กรอยู่อย่างยุ่งยืนในธุรกิจการให้บริการขยายตลาดตามแนวคิด Honeybee leadership =STUDY OF THE FACTORS THAT MAKE THE ORGANIZATION SUSTAINABLE IN MARKET EXPANSION SERVICE ACCORDING TO THE HONEYBEE LEADERSHIP CONCEPT.
ภรพรรณ จิระถาวรฤกษ์
2017-05-16
ป้ายโฆษณาและอิทธิพลต่อการเลือกซื้อเครื่องดื่มอัดลมของผู้บริโภคในร้านโชห่วยเขตห้วยขวาง: กรณีศึกษา Coca-Cala = Banner and influence to the choice of soft drink consumer in grocery stores: a case study from Coca-Cala company.
ฉัตรสุดา จินดาวนิช
2017-05-16
การศึกษาปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีอิทธิพลต่อกลุ่มอุตสาหกรรมในการซื้อเคมีภัณฑ์ กรณีศึกษา บริษัทผู้จัดจำหน่ายเคมีภัณฑ์ =Service marketing mix influencing to industry in buying chemical products, a case study of a chemical distributors.
วนิดา เดชสมบูรณ์รัตน์
2017-05-16
ปัจจัยที่มีผลกระทบต่อการตัดสินใจที่จะลาออกของพนักงงานระดับปฏิบัติการของส่วนงานตรวจสอบขั้นสุดท้าย: กรณีศึกษาบริษัทผลิตรถยนต์แห่งหนึ่งในประเทศไทย = The study of factors affecting the resignation decision of final inspection employees: case study of auto manufacturer company.
พงกวิน หล่มวงษ์
2017-02-23
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อสินค้าแฟชั่นแบรนด์เนมแบบพรีออเดอร์บนช่องทางออนไลน์ = The study of factors Thai influence the online pre-purchasing: luxury fashion products.
กรผกา ถนอมไทย
Discover
Author
1
กชพร ชื่นอุระจิตร
1
กมลรัตน์ เส็งวงศ์
1
กรผกา ถนอมไทย
1
กรวิภา วรรณแสวง
1
กษมรัตน์ ลือนีย์
1
กิ่งกมล กระจายวงศ์
1
กุสุมา แก้วเพชร
1
ขวัญชนก เทิดไตรสรณ์
1
จารุเดช วุฒิเมธีกุล
1
จิตรทิวัส พรพงษ์อภิสิทธิ์
.
next >
Subject
9
ความผูกพันธ์ต่อองค์กร
6
กรุงเทพมหานคร
6
ส่วนประสมทางการตลาด
6
เจเนอเรชั่นวาย
5
การตัดสินใจซื้อ
4
การตัดสินใจ
4
ความผูกพันต่อองค์กร
4
ธุรกิจครอบครัว
4
พฤติกรรมการซื้อ
4
แผนธุรกิจ
.
next >