Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 41-50 of 462 (Search time: 0.063 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2022-09-04CHALLENGES AND OPPORTUNITIES OF FINDING THE JOBS FOR FRESH GRADUATES IN THAILAND DURING COVID-19 PANDEMIC CRISIS: CORPORATE PERSPECTIVEPoonyaporn, Prasert-Amporn
2022-09-04FACTORS AFFECTING THE USE OF ORGANIC PRODUCTS WITH MOBILE APPLICATION: THE CASE OF THAI CONSUMERSDu, Matichai
2022-09-04Factor affecting the customer decision to use E-Grocery delivery market in ThailandThanaphat, Chirasathit
2022-09-04HOW TO INCREASE MOTIVATION AND ENGAGEMENT OF EMPLOYEE AT THE1 CENTRAL COMPANY: CASE STUDY IN THAILANDTiwarin, Lerdchaitat
2022-09-04Lawyers’ intention to use Artificial Intelligence (AI) to support their work by Technology Acceptance Model analysisChayanan, Charoenwatanakhun
2022-12-16ทัศนคติและพฤติกรรมที่มีต่อขยะอาหาร: บทบาทความรู้สึกผิดของผู้บริโภคพัชรินทร์, องค์วงศฺสกุล
2022-09-19ารศึกษาวิจัยการยอมรับเทคโนโลยีที่ส่งผลต่อการตัดสินใจลงทุน Gamefi ของผู้บริโภคกลุ่มสังคม ออนไลน์ในประเทศไทยปราณปรียา, ดาวศิริโรจน์
2022-09-19พฤติกรรมความตั้งใจซื้อรถยนต์ส่วนบุคคลผ่านช่องทางออนไลน์ ของคนในเขตพื้นที่กรุงเทพมหานครและปริมณฑลภาณุพันธ์, อังรัตนันท์
2022-08-05แผนธุรกิจครีมกันแดดวีแกนแบรนด์พีแกน (Pegan)พรปวีณ์, กรัณยโสภณ
2022-09-04FACTORS INFLUENCING EMPLOYEE EXPECTATIONS OF WORKING STYLES POST-COVID IN THAILANDNutthawadee, Bierdrager