Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 571-580 of 617 (Search time: 0.125 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2020-01-20การสื่อสารตราสินค้าบุคคลของแบรนด์ วทานิกา=PERSONAL BRAND COMMUNICATIONS OF VATANIKA.วรรณระวี หลักชัย
2020-03-04แผนกลยุทธ์เพื่อการใช้ Digital payment ในธุรกิจรถไฟฟ้ากรุงเทพมหานคร =STRATEGIC PLAN FOR DIGITAL PAYMENT IN BANGKOK METRO SYSTEM.ณัฐพล ชุณหจันทร์
2020-12-16NEW NORMAL WORKING WAY OF TELEWORK MODELAND PRODUCTIVITY OF WORK IN THAILAND IN LARGE MANUFACTURING COMPANIES.CHAWIN WONGCHINDAKHUN
2020-01-17แผนธุรกิจเสื้อผ้าเส้นใยธรรมชาติกมลวาฬ =BUSINESS PLAN OF NATURAL FABRIC CLOTHES ‘KAMOLWHALE’กมลวรรณ ฐิติวร
2020-09-21Categorization of secondary equity offerings and its effect on share prices: evidence from Thailand.Saeed MD. Abdullah
2020-11-26THE FACTORS INFLUENCING THAI CUSTOMER REPURCHASE INTENTION TOWARD CULTURAL DESIGN PRODUCTS IN THAILANDSalinthip, Damrongmahasawat
2020-03-05การศึกษาองค์ประกอบบรรจุภัณฑ์ขนมขบเคี้ยวสุนัขที่ผู้เลี้ยงสุนัข เพศหญิงให้ความสนใจในการเลือกซื้อ =A STUDY OF PACKAGING ELEMENTS THAT AFFECT FEMALE DOG OWNERS PURCHASING DECISION OF PREPARED DOG TREATS.นวภัทร สาหร่าย
2020-01-20ความจงรักภักดีในตราสินค้า ของเครื่องสำอางและผลิตภัณฑ์บำรุงผิวหน้าระหว่างกลุ่ม Gen X และ Gen Y. =CUSTOMER LOYALTY OF COSMETIC AND SKINCARE COMPARING BETWEEN GENERATION X AND GENERATION Yปารวี ศุกรวรรณ
2020-03-06การศึกษาปัจจัยและคุณค่าที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการนายหน้าค้าหลักทรัพย์ของนักลงทุนรุ่นใหม่โดยใช้ทฤษฎีลำดับขั้นทางจิตวิทยา =STUDY OF YOUNG INVESTORS’ DECISION MAKING IN STOCK BROKER SELECTION USING MEANS-END CHAIN APPROACH.ศศินันท์ เอกเวชวิท
2020-03-05การวิเคราะห์ผลตอบแทนและความเสี่ยงของแบบจำลอง Black - Litterman ที่ใช้มุมมองผลตอบแทนโดยปรียบเทียบจากปัจจัยของ Carhart Four Factor Model =THE ANALYSIS OF RETURN AND RISK OF BLACK-LITTERMAN MODEL WITH RELATIVE VIEW FROM CARHART FOUR FACTOR MODEL.กรชนก ศิริโอภาสกุล