Search


Current filters:



Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 41-47 of 47 (Search time: 0.078 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2016-12-15กลยุทธ์การเพิ่มยอดขายในอุตสาหกรรมเคมีภัณฑ์ประเภทสารเคมีผงฟูหรือยาฟอง (Blowing agent) ด้วยการจัดการทรัพยากรบุคคล กรณีศึกษา: บริษัท เอ.เอฟ.เอส. จำกัด = Sales increasing strategies in the chemical industry; blowing agent by human resources management: case study of A.F.S. co.,ltd.วิชยา วิรัตินันท์
2016-12-16กลยุทธ์การพัฒนาศักยภาพการบริหารกลุ่มลูกค้าอีคอมเมิร์ซ กรณีศึกษา: บริษัท ไปรษณีย์ไทย จำกัด = Strategies to develop servic potential for E-commerce customers: case study of Thailand post co.,ltd.อนุพงษ์ วงษ์พจนี
2016-12-15กลยุทธ์การเพิ่มยอดขายธุรกิจสื่อโฆษณานอกบ้าน กรณีศึกษา บริษัท มาสเตอร์ แอด จำกัด (มหาชน) = Strategies to increase sale revenue in out of home media industry: case study of master ad public company limited.ธารทิพย์ ไกรสินธุ์
2016-05-17กลยุทธ์เพื่อพัฒนาคุณภาพข้อมูลงานบริการ ในส่วนงานประสานงานขายและจัดส่งสินค้าของฝ่ายต่างประเทศ เพื่อสนับสนุนการตัดสินใจ กรณีศึกษา บริษัท เอสซีจี พลาสติกส์ จำกัด = strategy to integrated support data for decision marking case study : SCG plastics co..,ltd.ปวีณา ศรีรัตนพงษ์
2016-12-16กลยุทธ์ในการรักษาฐานการตลาดเพื่อสร้างความเข้มแข็งให้กับธุรกิจการให้บริการแปลภาษา กรณีศึกษา บริษัท เอดีวี จำกัด =Strategies to retain the base of marketing to strengthen the business for providing translation services company ADV limited.กิตติยา ธรรมจักร์
2016-05-17กลยุทธ์การเพิ่มความสามารถในการแข่งขันและการเติบโตอย่างยั่งยืน กรณีศึกษา: บริษัทหลักทรัพย์โกลเบ็ค จำกัด = Strategies to increase sale and competitiveness: Case study of globlex co.ltd.อัครินทร์ ธนกิจรุจิโรจน์
2016-05-17กลยุทธ์การลดต้นทุนโดยการปรับกระบวนการจัดจ้าง กรณีศึกษา บริษัท เอสซี ดีเวลลอปเปอร์ จำกัด = Strategy to improve procurement process for real estate business a case study of SC developer company limited.ธีราเมษฐ์ อุปมานรเศรษฐ์