Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 11-20 of 48 (Search time: 0.062 seconds).
previous
1
2
3
4
5
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2014-05-21
ทัศนคติและความคาดหวังของกลุ่มเจเนอเรชั่นวาย (Generation Y) ต่อการจัดงานแต่งงานด้วยธุรกิจวางแผนจัดงานแต่งงาน (Wedding planner)
มลฤดี จงอนุรักษ์กุล
2014-07-28
ปัจจัยการสื่อสารการตลาดแบบบูรณาการที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการบริษัทหลักทรัพย์ของนักลงทุนทั่วไปในเขตกรุงเทพมหาคร = Integrated marketing communication factors influenced broker chosen by individual investors.
นิติ บัวศรี
2014-05-15
การศึกษาการสื่อสารทางการตลาดโดยใช้อารมณ์ขำขัน ของสินค้าประเภทระดับความเกี่ยวข้องตํ่า (Low Involvement Product)
วรนิชญานันธ์ พันธเตชะไพศาล
2014-07-10
แนวทางการพัฒนาการสื่อสารทางการตลาดเชิงบูรณาการ (Integrated marketing communications) ของร้านกาแฟสด "คัดสรร" ในร้าน 7-Eleven = How to develop integrated marketing communications for Kudsan coffee corner in 7-eleven.
พัสริน ชมโพธิ์สอน
2014-07-10
แนวคิดการเลือกใช้สื่อโฆษณานอกบ้านของกลุ่มธุรกิจพัฒนาอสังหาริมทรัพย์ = The concept of utilizing out of home media of real estate development business group.
สินีนาฏ ไชยกันทา
2014-07-10
การพัฒนารูปแบบเว็บไซต์ธุรกิจการขายเครื่องฉีดพลาสติก กรณีศึกษา: บริษัท พลาสเซ็นเตอร์ จำกัด = The development of an injection machine business website model: a cast study of Plascenter co.,ltd.
ณิชมน ตัณฑโกศล
2014-07-10
แนวทางการพัฒนารูปแบบการจัดแสดงสินค้าและจัดเรียงสินค้าแผนกเครื่องเขียนของห้างสรรพสินค้าอิเซตัน = How to develop display and merchandising products in stationery department of Isetan department store.
ตปนีย์ ทิพย์ผ่อง
2014-07-10
แนวทางการจัดทำแผนการตลาดผลิตภัณฑ์กันยุงออร์แกนิค = Guideline on the marketing plan of organic mosquito repellent product.
นวรรณ พวงมาลัย
2014-07-10
การศึกษาปัญหาในการดำเนินธุรกิจของโรงเรียนนานาชาติเซนต์สตีเฟ่นส์เพื่อนำเสนอแนวทางในการแก้ปัญหา = Studying problems of St.stephen's international school to present the solution.
นที ไทยเมืองทอง
2014-09-15
แนวทางการพัฒนาการกระจายสินค้าประเภทยา (วัคซีน) ของบริษัท ซิลลิคฟาร์มา จำกัด = Zuellig pharma Ltd. vaccine distribution improvement way.
อรพรรณ ปรีชาเลิศ
Discover
Author
1
กิตติศักดิ์ เฮงเจริญ
1
จิตรภณ ไตรรัตน์วรวุฒิ
1
จีรวรรณ ว่องเจริญวัฒนา
1
ชญานิศา ชอบธรรม
1
ชนิภา แก้วมูล
1
ณัฐกานต์ ธานีปกรณ์
1
ณัฐรดา เสาสูง
1
ณัฐวดี บุญใหญ่
1
ณิชมน ตัณฑโกศล
1
ตปนีย์ ทิพย์ผ่อง
.
next >
Subject
41
Marketing
7
การสื่อสารการตลาด
6
กรุงเทพมหานคร
6
การโฆษณา
4
การพัฒนา
4
ผู้สูงอายุ
4
สินค้า
3
การบริหาร
3
การสื่อสาร
2
Marketing and Management
.
next >