Search


Current filters:



Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 61-65 of 65 (Search time: 0.015 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2015-12-20รูปแบบการแสวงหาข้อมูลเพื่อการตัดสินใจท่องเที่ยวของผู้สูงอายุในเขตกรุงเทพมหานคร = Information seeking for travelling of eldery people in Bangkok.ประวิทย์ รัตนวัน
2015-12-20ปัจจัยด้านแรงจูงใจของคนไทยที่มีต่อการไปท่องเที่ยวที่ประเทศญี่ปุ่น = Motivational factors that influence that people to select Japan as a travel destination.ปิยดา ชมจิตต์
2015-12-20การวิเคราะห์เชิงกลยุทธ์การปรับตัวของผู้ประกอบการโรงพิมพ์ไปสู่โรงพิมพ์ดิจิทัลและอีบุ๊ค = Strategic analysis of printing houses befor expanding to digital and e-book printing house.อรนุช วานิชนาม
2015-05-28ผลของการใช้กลยุทธ์การสื่อสารการตลาดแบบไม่มีตราสินค้า ของผลิตภัณฑ์ยาคอราแลนต่อการรับรู้ จดจำและสั่งจ่ายยาในอายุแพทย์โรคหัวใจในเขตกรุงเทพมหานคร = The effect from marketing communication strategy of unbranded coralan product toword cardiologist's perceptions recognition and prescription in Bangkok.กนกพร คำชั่ง
2015-05-10แรงจูงใจในการปฏิบัติงานของพนักงานบริษัทไฟเซอร์ (ประเทศไทย) จากัด แผนกธุรกิจคอนซูเมอร์ เฮลธ์แคร์ = The motivation for working of product consultant of pfizer (Thailand) limited., ltd. consumer healthcare business department.ชนกนาถ เหมือนโพธิ์