Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 111-120 of 4417 (Search time: 0.031 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2021-09-09แผนธุรกิจผลิตภัณฑ์เสื้อผ้าเครื่องนุ่งห่มทอมือเส้นใยฝ้ายธรรมชาติ แบรนด์‘ดิน’ (DIN)เหมือนแพร, กุสสลานุภาพ
2021-04-08ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อพฤติกรรมการตัดสินใจซื้อสินค้า และการใช้บริการธุรกิจค้าปลีกอิเล็กทรอนิกส์ (E-Retailing) ของผู้บริโภค Generation Y ในเขตกรุงเทพมหานครฯ และปริมณฑลธนัยนันท์, สันติวรพงศ์
2021-09-16แผนธุรกิจผลิตภัณฑ์เอสเซนเชียลวอเตอร์จากสารสกัดธรรมชาติ ภายใต้แบรนด์ อิงนิรันด์ชยาภรณ์, จันทนงค์
2021-10-04การศึกษาความสัมพันธ์ของผู้ทรงอิทธิพลในแพลทฟอร์มทวิตเตอร์ ความมีปฏิสัมพันธ์ของตราสินค้า และความตั้งใจซื้อสินค้าจิราพร, ภู่ไข่
2021-05-07ANTECENDENTS & CONNSEQUENCES OF EMPLOYEEE EXPERIENCE A PERSPECTIVE ON MILLENNIALSPin, Kasemsiri
2021-09-11WOMEN IN MANAGEMENT: CHALLENGES AND MANAGEMENT EXPERIENCES OF FEMALE LEADERS IN THE CONSTRUCTION INDUSTRY IN THAILANDVarisara, Sriarunluck
2021-09-11Cultural challenges and cultural adaptation between Thai and Indian employees in the hotel industryPijuck, Lertkrai
2021-09-11THE FACTORS THAT AFFECT HIGH PERFORMANCE DURING WORK FROM HOME (COVID-19) IN RECRUITMENT – SALES INDUSTRYRujrada, Jiempanichayakij
2021-09-11FACTORS INFLUENCING THAI CONSUMERS’ DECISION MAKING ON PURCHASING OF APPARELS VIA FACEBOOK PLATFORMJrinadech, Kongcharoen
2021-09-11IMPROVING ORGANIZATIONAL ATTRACTIVENESS THROUGH THE PERSPECTIVES OF CURRENT EMPLOYEESNattapong, Tummachudpong