Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 11-15 of 15 (Search time: 0.016 seconds).
previous
1
2
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2016-11-16
ทัศนคติของผู้บริโภคกลุ่มเจเนอเรชั่นวาย (Generation Y) ต่อบรรจุภัณฑ์ประเภทเครื่องสำอางในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล = The attitude of generation Y consumers on cosmetic packaging in Bangkok metropolitan area.
ดุจดวงใจ วรวิชญวงศา
2019-05-15
การศึกษาเปรียบเทียบถึงบรรจุภัณฑ์ของศรีจันทร์กับคู่แข่งในมุมมองของลูกค้าเป้าหมาย =COMPARISON OF PACKAGING BETWEEN SRICHAND BRAND AND COMPETITION FROM THE CUSTOMER’S POINT OF VIEW .
เกสร ชัยดวง
2022-06-16
อิทธิพลของอินฟลูเอนเซอร์ในสื่อโซเชียลมีเดีย Youtube Facebook และ Instagram ที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อผลิตภัณฑ์เครื่องสำอางค์ในปัจจุบัน ของกลุ่มคนที่อายุ 20 - 55 ปี ที่อาศัยอยู่ในกรุงเทพและปริมณฑล
ดุษยา, สุขวราภิรมย์
2016-05-18
การศึกษาการตัดสินใจซื้อเครื่องสำอางที่มีส่วนผสมของสมุนไพร (Herbal cosmetic) ผ่านเครือข่ายสังคมค้าขายออนไลน์ของกลุ่มผู้ใช้บริการบนเฟสบุ๊กในเขตกรุงเทพมหานคร = The study of herbal cosmetic purchasing decision on social commerce of people in the Bangkok area that has only facebook.
พรพรรณ จิตร์สดชื่น
2022-03-26
อิทธิพลของเทคโนโลยีความจริงเสริมที่มีต่อความตั้งใจซื้อสินค้ากลุ่มเครื่องสำอางผ่านทัศนคติต่อเทคโนโลยี
ญาตาวี, ทิพย์เที่ยงแท้
Discover
Author
1
จรรจิรา บุญประดิษฐ
1
ญาตาวี, ทิพย์เที่ยงแท้
1
ฐิติรัตน์ ผลพิกุล
1
ณัฐกานต์ มหาตมวดี
1
ณัฐยา ธีระพิบูลย์
1
ณิชมน, ศิริยงวัฒนา
1
ดุจดวงใจ วรวิชญวงศา
1
ดุษยา, สุขวราภิรมย์
1
นัทธวรรณ อุตตโม
1
นิอามีนา, นราพิทักษ์กุล
.
next >
Subject
3
พฤติกรรมการซื้อ
2
นักศึกษาหญิง
2
ร้านค้าออนไลน์
2
ร้านสะดวกซื้อ
1
7-ELEVEN
1
Cosmetic
1
Influencer
1
Marketing
1
Micro-Influencer
1
กรุงเทพมหานครและปริมณฑล
.
next >
Date issued
3
2018
2
2016
2
2017
2
2020
2
2022
1
2014
1
2015
1
2019
1
2021