Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-5 of 5 (Search time: 0.032 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2019-05-21การศึกษาปัจจัยสำคัญในการประยุกต์ใช้แนวคิดของเสียเหลือศูนย์ กรณีศึกษา ไร่รื่รรมย์ อ.เทิง จ.เชียงราย =THE STUDY OF IMPORTANT FACTORS IN APPLYING THE CONCEPT OF ZERO WASTE: A CASE STUDY OF RAI RUENROM TUENG IN CHIANG RAI PROVINCE, THAILAND.เมธาวี เมฆสถาพรกุล
2018-06-19การรับรู้และทัศนคติของพนักงานการไฟฟ้าฝ่ายผลิตแห่งประเทศไทยต่อการเปลี่ยนแปลงวิสัยทัศน์และค่านิยมขององค์กร =PERCEPTIONS AND ATTITUDES OF THE ELECTRICITY GENERATING AUTHORITY OF THAILAND TO CHANGE THE VISION AND VALUES OF THE ORGANIZATION.เสฐียรพงศ์ บริรักษ์ภูสิฐ
2015-05-10พฤติกรรมและปัจจัยที่มีความสำคัญต่อการซื้อผลิตภัณฑ์จัดแต่งทรงผมของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร = Behavior and factors that affect the decision to buy hair styling product of consumer in Bangkok.นันท์ณภัทร์ พุ่มไชยะ
2015-01-21กลยุทธ์การจัดตั้งธุรกิจพาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์ใหม่ในรูปแบบ B2C : กรณีศึกษาการจัดการเชิงแข่งขันทางธุรกิจ บริษัท ข่าน คอนซัลแตนท์ จำกัด = New market entry strategies in B2C type of e-commerce : a case study of competitive management of Khan consultant Co., Ltd.ศักดิ์ชัย เลิศสุขสวัสดิ์
2567แนวทางการพัฒนากระบวนการดำเนินการด้านสิ่งแวดล้อม สังคม และบรรษัทภิบาล เพื่อสร้างความยั่งยืนให้แก่องค์กร กรณีศึกษา บริษัท ปตท. จำกัด (มหาชน)สุรกฤษฐ์ คงทอง