Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-6 of 6 (Search time: 0.016 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2020-05-08
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อความพึงพอใจและความตั้งใจในการซื้อซ้ำของลูกค้าผลิตภัณฑ์เหล็กเพื่อการก่อสร้างในจังหวัดสระบุรี
ศุภฤกษ์ โชคปัญญาพงษ์
2014-07-11
การศึกษากลไกการตลาดผ่านบัตรแห่งความภักดีที่มีผลต่อการซื้อซ้ำของห้างค้าปลีกในประเทศไทย = A study of marketing mechanisms via loyalty card affected repurchase of modern trade in Thailand.
วัชรพงษ์ กรรณาริก
2020-11-11
ปัจจัยที่มีผลต่อความพึงพอใจและความตั้งใจในการซื้อซ้ำของผู้บริโภคที่มีต่อเสื้อผ้า Fast Fashion ผ่านทางร้านค้าปลีกในเขตกรุงเทพมหานคร =FACTORS AFFECTING CONSUMER SATISFACTION AND REPURCHASE INTENTION TOWARDS FAST FASHION CLOTHING THROUGH OFFLINE CHANNEL IN BANGKOK.
มาริษา สุวรรณรัตน์
2020-05-08
ปัจจัยที่ทำให้คนไทยที่อาศัยอยู่ในกรุงเทพเลือกซื้อสติกเกอร์ไลน์มาใช้สนทนา =FACTORS AFFECTING TO THE PURCHASE OF LINE STICKER FOR CHATITING IN BANGKOK.
ปลิสา นิธิเจษฎาวงศ์
2021-02-11
ปัจจัยการซื้อสินค้าออนไลน์ที่ส่งผลต่อความพึงพอใจและการซื้อซ้ำในกลุ่มสินค้าเพื่อสุขภาพของผู้บริโภค Gen X ขึ้นไป =ONLINE PURCHASING FACTORS THAT AFFECT CUSTOMER SATISFACTION AND REPEAT IN CONSUMER HEALTH PRODUCTS GEN X OR MORE.
ศิริวรรณ พฤกธารา
2021-02-10
ปัจจัยที่ส่งผลต่อความพึงพอใจและการซื้อซ้ำของเครื่องสำอางออร์แกนิค =FACTORS AFFECTION SATISFACTION AND RE-PURCHASING ON ORGANIC COSMETIC.
ณัฐชา สุทธิวงศ์
Discover
Author
1
ณัฐชา สุทธิวงศ์
1
ปลิสา นิธิเจษฎาวงศ์
1
มาริษา สุวรรณรัตน์
1
วัชรพงษ์ กรรณาริก
1
ศิริวรรณ พฤกธารา
1
ศุภฤกษ์ โชคปัญญาพงษ์
Subject
4
ความพึงพอใจ
3
การตลาด
2
การจัดการธุรกิจ
2
ภาพลักษณ์ตราสินค้า
1
Fast Fashion
1
Marketing
1
การก่อสร้าง
1
การซื้อสินค้าออนไลน์
1
การบริการ
1
ความเสี่ยง
.
next >
Date issued
3
2020
2
2021
1
2014
Has File(s)
4
true
2
false
.
next >