Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-6 of 6 (Search time: 0.063 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2015-04-28กลยุทธ์การรักษาฐานลูกค้ากองทุนหมู่บ้าน กรณีศึกษา ธนาคารออมสิน =The study of strategy to matain village fund's customer a case study of government saving bank.นนท์มนัส เขี้ยวงา
2015-04-28กลยุทธ์เพื่อสร้างความสามารถในการรักษาฐานลูกค้ากลุ่มวิสาหกิจรายย่อย (SME-Retail) กรณีศึกษา: ธนาคารกรุงศรีอยุธยา จำกัด (มหาชน) = Strategy tostrengthenability to treat customer base of micro enterprises.มณฑิรา กุลโมรานนท์
2016-12-15กลยุทธ์การเพิ่มฐานลูกค้าใหม่ในอุตสาหกรรมอุปกรณ์เครื่องใช้ในครัวเรือนที่ทำจากสเตนเลส กรณีศึกษา: บริษัท คิทโค่ สเตนเลส (ประเทศไทย) จำกัด= Strategies to expand new customer in kitchen utensil are made of stainless steel industry credit industry: case study of kitco stainless co.,ltd.เบ็ญจรงค์ แป้นฉาย
2014-09-15กลยุทธ์การรักษาฐานลูกค้าและสร้างลูกค้าใหม่ของธุรกิจจำหน่ายอุปกรณ์นิรภัยส่วนบุคคล = Customer retention strategy.ธนภรณ์ อัศวลิขิตสม
2016-12-16กลยุทธ์ในการรักษาฐานการตลาดเพื่อสร้างความเข้มแข็งให้กับธุรกิจการให้บริการแปลภาษา กรณีศึกษา บริษัท เอดีวี จำกัด =Strategies to retain the base of marketing to strengthen the business for providing translation services company ADV limited.กิตติยา ธรรมจักร์
2015-12-16กลยุทธ์ในการรักษาฐานลูกค้าเดิม เพื่อรักษารายได้หลักและเพิ่มรายได้เพื่อให้บรรลุเป้าหมายขององค์กร สำหรับธุรกิจการสื่อสารและไอทีขององค์กรจากประเทศญี่ปุ่น = Strategies to retain existing customer, maintain and increase revenue to achieve corporate goals for Japaneses company, communication and IT business.ประณยา ทวีผล