Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-6 of 6 (Search time: 0.063 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2015-04-28
กลยุทธ์การรักษาฐานลูกค้ากองทุนหมู่บ้าน กรณีศึกษา ธนาคารออมสิน =The study of strategy to matain village fund's customer a case study of government saving bank.
นนท์มนัส เขี้ยวงา
2015-04-28
กลยุทธ์เพื่อสร้างความสามารถในการรักษาฐานลูกค้ากลุ่มวิสาหกิจรายย่อย (SME-Retail) กรณีศึกษา: ธนาคารกรุงศรีอยุธยา จำกัด (มหาชน) = Strategy tostrengthenability to treat customer base of micro enterprises.
มณฑิรา กุลโมรานนท์
2016-12-15
กลยุทธ์การเพิ่มฐานลูกค้าใหม่ในอุตสาหกรรมอุปกรณ์เครื่องใช้ในครัวเรือนที่ทำจากสเตนเลส กรณีศึกษา: บริษัท คิทโค่ สเตนเลส (ประเทศไทย) จำกัด= Strategies to expand new customer in kitchen utensil are made of stainless steel industry credit industry: case study of kitco stainless co.,ltd.
เบ็ญจรงค์ แป้นฉาย
2014-09-15
กลยุทธ์การรักษาฐานลูกค้าและสร้างลูกค้าใหม่ของธุรกิจจำหน่ายอุปกรณ์นิรภัยส่วนบุคคล = Customer retention strategy.
ธนภรณ์ อัศวลิขิตสม
2016-12-16
กลยุทธ์ในการรักษาฐานการตลาดเพื่อสร้างความเข้มแข็งให้กับธุรกิจการให้บริการแปลภาษา กรณีศึกษา บริษัท เอดีวี จำกัด =Strategies to retain the base of marketing to strengthen the business for providing translation services company ADV limited.
กิตติยา ธรรมจักร์
2015-12-16
กลยุทธ์ในการรักษาฐานลูกค้าเดิม เพื่อรักษารายได้หลักและเพิ่มรายได้เพื่อให้บรรลุเป้าหมายขององค์กร สำหรับธุรกิจการสื่อสารและไอทีขององค์กรจากประเทศญี่ปุ่น = Strategies to retain existing customer, maintain and increase revenue to achieve corporate goals for Japaneses company, communication and IT business.
ประณยา ทวีผล
Discover
Author
1
กิตติยา ธรรมจักร์
1
ธนภรณ์ อัศวลิขิตสม
1
นนท์มนัส เขี้ยวงา
1
ประณยา ทวีผล
1
มณฑิรา กุลโมรานนท์
1
เบ็ญจรงค์ แป้นฉาย
Subject
6
การจัดการและกลยุทธ์
1
Management and Strategy
1
กองทุนหมู่บ้าน
1
การสื่อสาร
1
การแปลภาษา
1
ธนาคารกรุงศรีอยุธยา
1
ธนาคารออมสิน
1
บริษัท คิทโค่ สเตนเลส (ประเทศไทย)...
1
บริษัท เอดีวี จำกัด
1
วิสาหกิจ
.
next >
Date issued
3
2015
2
2016
1
2014
Has File(s)
5
true
1
false
.
next >