Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-7 of 7 (Search time: 0.031 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2015-12-28
พฤติกรรมการใช้ยาที่ไม่เหมาะสมของผู้ที่เข้ามาใช้บริการร้านบู๊ทส์ในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล = Improper drug use behaviors of boots customer in Bangkok metrapolitan area.
ธัญญพัสตร์ นันทวนิช
2016-05-17
กลยุทธ์การเพิ่มยอดขายและสร้างความสามารถทางการแข่งขันในการเป็นผู้นำทางการตลาดแบบยั่งยืนในอุตสาหกรรมยาต้านการแข็งตัวของเลือดแบบไม่ต้องติดตามผลเลือด กรณีศึกษา: บริษัท AAA จำกัด = Strategies to increase sales and competitiveness in the sustainable market leadership of new oral anticoagulant drug case study of AAA co., ltd.
นารีรัตน์ ช่างเจรจา
2014-07-28
กลยุทธ์การปรับปรุงกระบวนการผลิตของอุตสาหกรรมรับจ้างผลิตยา
ศราวุฒิ ตันติชัยวนิช
2014-07-10
แนวทางการพัฒนาการทำงานผ่านอุปกรณ์แท็บเล็ต (Tablet) ของผู้แทนยาบริษัทเบอริงเกอร์อินเกลไอม์ (ไทย) จำกัด = How to develop working on leblet for mediacal representative of ingelheim (Thai) Ltd.
ธีรนาฏ เจนประเสริฐ
2017-11-23
แนวทางการตัดสินใจจ่ายยาของผู้ให้บริการสาธารณสุขในประเทศไทย = The prescription decision of Thai health care provider.
ภาณุวัฒน์ หอไทย
2015-01-21
การจัดการกลยุทธ์เพื่อสร้างความโปร่งใสในการส่งเสริมการตลาดของบริษัทยาประเทศไทย: กรณีศึกษา บริษัท รรร (ประเทศไทย) จำกัด = Strategy to improve transparency of marketing promotion activities for pharmaceutical company: RRR (Thailand) limited. case study.
อาพิชญ์ชญา ศิริรุ่งเรืองสุข
2015-12-28
พฤติกรรมการใช้ยาที่ไม่เหมาะสมของผู้ที่เข้ามาใช้บริการร้านบู๊ทส์ในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล = Improper drug use behaviors of boots customer in Bangkok metrapolitan area.
ธัญญพัสตร์ นันทวนิช
Discover
Author
1
ธัญญพัสตร์ นันทวนิช
1
ธัญญพัสตร์ นันทวนิช
1
ธีรนาฏ เจนประเสริฐ
1
นารีรัตน์ ช่างเจรจา
1
ภาณุวัฒน์ หอไทย
1
ศราวุฒิ ตันติชัยวนิช
1
อาพิชญ์ชญา ศิริรุ่งเรืองสุข
Subject
3
การจัดการและกลยุทธ์
2
การจัดการธุรกิจ
2
การตลาด
2
พฤติกรรมการใช้
2
ร้านบู๊ทส์
1
Management and Strategy
1
Marketing
1
การผลิต
1
การพัฒนา
1
การส่งเสริมการตลาด
.
next >
Date issued
3
2015
2
2014
1
2016
1
2017
Has File(s)
5
true
2
false
.
next >