Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-5 of 5 (Search time: 0.062 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2021-08-28ปัจจัยทางการตลาดที่ส่งผลต่อพฤติกรรมการตัดสินใจใช้บริการฟาร์มสเตย์แบบออร์แกนิคณัฐมน, เส็งกีหวย
2020-03-03แผนธุรกิจผลิตภัณฑ์อาหารเสริมออร์แกนิคสำหรับเด็กทารกอายุมากกว่า 6 เดือน Little knight =BUSINESS PLAN OF ORGANIC COMPLEMENTARY BABY FOOD 6+ “LITTLE KNIGHT”ฉัตรชัย อนงค์พรยศกุล
2018-12-18การศึกษาโอกาสทางธุรกิจและส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อน้ำสลัดเพื่อสุขภาพจากน้ำมันงาดำสกัดสดออร์แกนิค =A STUDY OF CONSUMER BEHAVIOR AND MARKETING MIXED THAT EFFECTS TO THE DECISION OF BUYING HEALTHY SALAD DRESSING FROM ORGANIC BLACK SESAME SEEDS OIL.รัชดาพร ทองจันทร์
2015-05-29การศึกษาปัจจัยและคุณค่าที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์บำรุงผิวออร์แกนิคของผู้บริโภคเพศหญิงโดยการประยุกต์ใช้ทฤษฎีลำดับขั้นทางจิตวิทยา = The factors and values affected to female consumer's purchase decision of organic skincare products by the means end chain theory.ชญานิศ ไชยสวัสดิ์
2014-07-10แนวทางการจัดทำแผนการตลาดผลิตภัณฑ์กันยุงออร์แกนิค = Guideline on the marketing plan of organic mosquito repellent product.นวรรณ พวงมาลัย