Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 10 (Search time: 0.032 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2020-01-20คุณภาพด้านการบริการที่ส่งผลต่อความพึงพอใจและทัศนคติต่อตราสินค้าจนนำไปสู่ ความจงรักภักดีที่มีต่อบริการสั่งและจัดส่งอาหารของแอปพลิเคชั่น LINE MAN =QUALITY OF SERVICE RELATED TO CUSTOMERS’ SATISFACTION AND ATTITUDE TOWARD BRAND AFFECTED TO CUSTOMER’S LOYALTY TO LINE MAN APPLICATION.ณัฐสินี เลิศฤทธิ์ฐิติกร
2019-10-24การเปรียบเทียบแนวทางการตัดสินใจเลือกใช้ Application สำหรับออกกำลังกายบน Google play store หรือ app store ระหว่างวัยรุ่นและวัยทำงาน ในเขตกรุงเทพมหานคร =เบญญาดา เอี่ยมสะอาด
2018-12-18ปัจจัยด้านการรับรู้ที่มีผลต่อการยอมรับเทคโนโลยีที่จะใช้ My AIS application ของลูกค้า AIS ในเขตกรุงเทพมหานคร =PERCEPTION FACTORS AFFECTING TECHNOLOGY ADOPTION OF MY AIS APPLICATION FOR AIS CUSTOMERS IN BANGKOK.ธีรารัตน์ โสดาศรี
2014-07-29Why leading companies choose Line official account as a major marketing tool? and consumer behaviors toward the marketing strategy.Pimpisa Pothirattanachaikul
2018-11-01The factors influencing consumer behavior in using a food delivery service VIA mobile applications in Bangkok.Kanokwan Tavontae
2020-03-10The intention to use a mobile banking application of a group of ederly user in Thailand.Naramon Intaranimit
2019-06-12System design to integrate the evaluation of technology road map status into a wed-based application.Thanakrit Lersmethasakul
2018-12-11แผนธุรกิจบริการรับจัดงาน Event ขนาดเล็กผ่าน Application "Easy Event" =BUSINESS PLAN ON SMALL EVENT SERVICE BRAND “EASY EVENT”วานิสสา ทองเสวต
2018-11-19The application of gamification in Thai organization.Teerapat Sakunprasert
2019-07-08Factor affecting to intention to buy productivity mobile application of Thai people.Supanit Narasuwan