Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 18 (Search time: 0.141 seconds).
previous
1
2
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2018-06-20
สวัสดิการการเลือกได้กับการดึงดูดคน Gen Y เข้าทำงานในองค์กร =FLEXIBLE BENEFIT FOR ATTRACTING GEN Y PEOPLE TO WORK IN ORGANIZATION.
พงศกร แมฮะ
2021-01-24
ปัจจัยที่ส่งผลต่อความพึงพอใจในการทำงานที่บ้านของพนักงานกลุ่ม Gen Y ในเขตกรุงเทพมหานคร
นาตยา, บุดสารส
2018-11-09
Becoming a banker-is that still attractive for Thai Gen y?
Chalisa Visadepromsri
2018-06-19
ภาวะผู้นำกับความผูกพันต่อองค์กรของพนักงานกลุ่ม Gen-Y ที่ปฏิบัติงานในพื้นที่กรุงเทพมหานคร = LEADERSHIP AND ORGANIZATIONAL COMMITMENT OF GEN-Y EMPLOYEES IN BANGKOK.
สิรภพ ศรีณรงค์ มินาโตะ
2020-01-20
กลยุทธ์ทางการตลาดที่มีผลในการเลือกใช้โรงแรม =HOTEL MARKETING STRATEGY FOR GEN X VS GEN Y
ปิยะพร เอกสินธุ์เสริม
2018-06-19
แนวทางการรักษาพนักงานกลุ่ม Gen-Y ให้คงอยู่และก้าวหน้าในองค์กรญี่ปุ่นที่เข้ามาตั่้งอยู่ในประเทศไทย = EMPLOYEE RETENTION OF GEN-Y IN JAPANESE FIRMS WHERE ARE SETTLED IN THAILAND.
นิชาภา เหลาโชติ
2021-09-16
ปัจจัยทีมีอิทธิพลต่อการตัดสินใจซื้อสินค้าประเภทอาหารผ่านการรีวิวจากสื่อออนไลน์
ภัคจิรา, ชูขำ
2015-05-29
การศึกษาเปรียบเทียบทัศนคติของผู้บริโภคกลุ่ม Gen Y ในเขตกรุงเทพฯ และปริมณฑลที่มีต่อการโฆษณาทางตรงและโฆษณาแฝงผ่านสื่อโทรทัศน์ของสินค้าประเภทรถยนต์ = The comparative study of attitude of gen Y in Bangkok metropolitan region that have an effect on car advertisement and product placement through television.
ปิยาอร เลิศวิภาพร
2016-05-18
การศึกษาปัจจัยและพฤติกรรมที่มีอิทธิพลต่อการซื้อรองเท้าแฟชั่นบนเครือข่ายสังคมออนไลน์ของกลุ่มคน Gen Y ในเขตกรุงเทพมหานคร = A study of Thai consumers' behavior gen Y in Bangkok and other factors influencing the buying behavior of fashion shoes via social network.
สิทธา เทวาประดับ
2016-05-18
อิทธิพลของการสื่อสารแบบปากต่อปาก (Word of mouth) บน Facebook ที่มีต่อการตัดสินใจเลือกร้านอาหารของกลุ่ม Gen Y= Word of mouth communication on facebook has influenced Y generation people's choice of selected restaurant.
อุษณา เพ็ชรล้อมทอง
Discover
Author
1
Chalisa Visadepromsri
1
Pattanant, Nakkasame
1
Saranya, Laohalertwatana
1
Sutiya, Tapananont
1
ชายชาญ, งามสง่า
1
นาตยา, บุดสารส
1
นิชาภา เหลาโชติ
1
ปารวี ศุกรวรรณ
1
ปิยะพร เอกสินธุ์เสริม
1
ปิยาอร เลิศวิภาพร
.
next >
Subject
5
การตลาด
3
Gen X
3
ทุนมนุษย์และการจัดการองค์กร
2
General Management
2
การจัดการธุรกิจ
2
ทัศนคติ
2
ภาวะผู้ประกอบการและนวัตกรรม
1
Banking
1
Content marketing
1
Customer loyalty
.
next >
Date issued
1
2500 - 2563
17
2015 - 2099
Has File(s)
18
true