Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 21-30 of 477 (Search time: 0.0 seconds).
previous
1
2
3
4
5
6
...
48
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2017-01-12
The influence of online travel community over tourist' attitude toward domestic destination and travel intention among Thai travelers.
Jadapa Makaramini
2017-05-16
ปัจจัยที่มีผลต่อความผูกพันต่อองค์กรของลูกจ้างรายวันในจังหวัดกาญจนบุรี = The study of factor that influence employee engement of daily workers in Kanchanaburi province.
พิรญาณ์ เจตน์เนาวพงศ์
2017-05-24
การศึกษาผลกระทบทางด้านราคาและปริมาณการซื้อขายของหลักทรัพย์ที่ถูกเลือกเข้าและคัดออกจากดัชนี MSCI ในกลุ่มประเทศตลาดพัฒนาแล้ว =The study of price and volume effect from stocks added to and deleted from MSCI index compostion (Mature market)
พลอยนภัส ศรีมานิตรากูล
2017-11-23
ระดับความน่าสนใจของการสื่อสารการตลาดรูปแบบต่างๆ ของตราสินค้ายูนิโคล่ผ่านสื่อดิจิทัลที่ส่งผลต่อทัศนคติของผู้บริโภค =
-
2017-05-16
Critical success factors of virtue teams.
Khemmaphorn Chomphukaew
2017-02-23
ปัจจัยที่มีความสัมพันธ์ต่อการตัดสินใจเลือกซื้อแบตเตอรี่รถยนต์ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร = Factors influencing purchase decision on automotive battery of consumers in Bangkok.
จิตราวดี ศุภษัษฐี
2017-11-22
การศึกษาภาวะผู้นำอย่างยั่งยืนขององค์กรให้บริการด้านสุขภาพ = An exploration study of honeybee sustainable in A Thai healthcare services provider.
ชลลนา คังคายะ
2017-06-28
กลยุทธ์การจัดการความสัมพันธ์ทางธุรกิจปิโตรเคมีเพื่อเพิ่มความสามารถการแข่งขันของธุรกิจ กรณีศึกษา: บริษัท ยูเนี่ยนปิโตรเคมีคอล จำกัด (มหาชน) =Strategy to strenthen customer relationship to increase competitiveness.
ฌานิกา รังสิยานนท์
2017-05-16
Thai user's acceptance of touchable video: an application of technology acceptance model.
Pattapon Asadamongkol
2017-06-30
กลยุทธ์เพื่อลดต้นทุนและการดำเนินงานในแผนกบัญชีเพื่อเพิ่มสัดส่วนกำไรให้บริษัทอย่างมีประสิทธิภาพ กรณีศึกษา บริษัท โกลด์แพลนเน็ท จำกัด = OPERATING COST REDUCTION STRATEGY IN ACCOUNTING DEPARTMENT TO EFFECTIVELY INCREASE COMPANY'S PROFIT
กรุณา เฑียรทอง
Discover
Author
1
Akaradesh Chootrakool
1
Amornwan Sakdasavidth
1
Aphiradee Pongsapaptham
1
Apichaya Toovichean
1
APIRAT CHUCHIRDKIATSKUL
1
Apisak Arunpornphaisal
1
AROONROONG SRIVADDHANAPRABHA
1
Atitaya Ruenroeng
1
Attaporn Pohkaew
1
Aye Thinza win
.
next >
Subject
92
การจัดการธุรกิจ
68
Marketing and Management
62
ภาวะผู้ประกอบการและนวัตกรรม
60
Entrepreneurship Management
44
การตลาด
29
การเงิน
17
แผนธุรกิจ
16
General Management
15
การจัดการและกลยุทธ์
13
Purchasing intention
.
next >
Has File(s)
419
true
58
false
.
next >