Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 71-75 of 75 (Search time: 0.016 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2019-10-09การศึกษามุมมองของผู้บริโภคกับ Sensory Marketing ในการใช้บริการร้านคาเฟ่ในห้างสรรพสินค้า =อรรจน์ เกียรติวุ; อรรจน์ เกียรติวุฒินนท์
2021-02-11ศึกษาปัจจัยที่มีผลต่อความพึงพอใจและความตั้งใจเดินทางไปเที่ยวซ้ำของการท่องเที่ยวเชิงเกษตรจังหวัดน่าน =A STUDY OF SATISFACTION AND FACTORS AFFECTING TO THE AGRITOURISM IN NAN PROVINCE THAT RELATED TO THE REVISIT INTENTION.อรุณ ไชยวงค์
2018-12-20ปัจจัยที่มีผลต่อการซื้อสินค้าแบรนด์ใหม่ของผู้บริโภค =THE AFFECTING FACTORS THROUGH CONSUMER DECISION FOR BUYING NEW BRANDS IN BANGKOK AREA.ณัฐพร ทองย้อย
2015-06-10การศึกษา วิเคราะห์ และออกแบบ เพื่อปรับปรุงและพัฒนากระบวนการทำงานของบริษัท พรวรุตม์ จำกัด ในส่วนของฝ่ายขายและจัดหาที่เกี่ยวข้องกับลูกค้าและผู้ผลิต = Analysis of improving and developing company process which is related to customers and suppliers in revenue and expenditure cycle: the study of Pornwaruth co, ltd.อัญญพร วงศ์วุฒิอนันต์
2015-05-29แนวทางการพัฒนากลยุทธ์ธุรกิจร้านคอมพิวเตอร์ใน 3 จังหวัดชายแดนภาคใต้ กรณีศึกษา: ร้านไอเทคเซ็นเซอร์ จังหวัดยะลา = The empirical study of business development strategy for computer store in 3 provinces in southern Thailand. case study I-tech center.วลิยา ชัยพาณิชย์กุล