Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 498 (Search time: 0.0 seconds).
previous
1
2
3
4
...
50
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2016-11-09
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการลงทุนสัญญาซื้อขายล่วงหน้าที่มี SET 50 เป็นสินค้าอ้างอิงของนักลงทุนทั่วไป = Factors influencing investment in SET 50 index futures of investors.
รักชนก วานิชพิพัฒน์
2016-05-26
Factors that influence buying desire on fashion clothing on Instagram.
Rinrada Rattanakhunchai
2016-11-16
ความผูกพันของพนักงานที่มีต่อการทำงานในธนาคารเพื่อการส่งออกและนำเข้าแห่งประเทศไทยฝ่ายส่งออก สำนักงานใหญ่= Employee engagement in working in export division at head office of export and import bank of Thailand.
กุสุมาลย์ สุจเร
2016-05-26
Customer relationship marketing practices: How garment manufacturers build and maintain relationship with their buyers?
Thamonwan Virodchaiyan
2016-05-30
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการเลือกซื้อเฟอร์นิเจอร์มือสองของผู้บริโภค =Factors influencing consumers decision on purchasing second-hand furniture.
จีรนันท์ วุฒิพรภัทร
2016-10-27
Relatives valuation of S.KhonKaen foods public company limited.
Chayut Sungmontorn
2016-08-17
ความแตกต่างของวิธีการปฏิบัติเพื่อสร้างความสัมพันธ์ระหว่างผู้ซื้อและผู้ขายในช่องทางฟาร์มผู้เพาะพันธุ์สุนัขและแมว ร้านค้าปลีกที่จัดจำหน่ายผลิตภัณฑ์เกี่ยวกับสัตว์เลี้ยง และสถานพยาบาลสัตว์กรณีศึกษา บริษัท โรยัล คานิน (ประเทศไทย) จำกัด = Differentiation of buyer-seller relationships practices between dog or cat farm, pet shop and pet hospital: The case of royal canin (Thailand) co.,ltd.
วรัทยา ประสมทรัพย์
2016-05-30
ทัศนคติของกลุ่มผู้หญิงเจเนอเรชั่นวาย (Generation Y) ที่มีต่อการตัดสินใจซื้ออาหารคลีน (Clean food) ในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล = Attitudes of women generation Y purchase intention of clean food in Bangkok and metropolitan area.
คณภร ปิยไชยกุล
2016-01-14
Thai animation in the mind of Thai consumer.
Pusaya Settasatian
2016-05-30
การสร้างความสัมพันธ์ระหว่างผู้ซื้อและผู้ขายในอุตสาหกรรมวิทยุโทรทัศน์ กรณีศึกษา: บริษัท จีเอ็มเอ็ม มีเดีย จำกัด (มหาชน) และบริษัทโมโนบรอดคาสท์ จำกัด = Buyer-seller relationship building in broadcasting industry: The case of gmm media pcl. and mono broadcast co.,ltd.
เรวดี อุ่นหิรัญสกุล
Discover
Author
1
Amika Rungvanichakrn
1
Anchalee Buathongchan
1
Anchalee Chaisiri
1
Anthika Akarathanapirom
1
Anyanaj Yahsahwatth
1
Arahun Aussawasaranee
1
Ariya Sukhathummo
1
Asama Yacharn
1
Asami Kawamata
1
Benya asawakul
.
next >
Subject
89
การตลาด
64
การจัดการธุรกิจ
52
Entrepreneurship Management
50
การจัดการและกลยุทธ์
50
แผนธุรกิจ
48
ภาวะผู้ประกอบการและนวัตกรรม
42
Marketing and Management
39
General Management
31
การศึกษาความเป็นไปได้
22
Thailand
.
next >
Has File(s)
474
true
24
false
.
next >