Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 498 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2016-11-09ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการลงทุนสัญญาซื้อขายล่วงหน้าที่มี SET 50 เป็นสินค้าอ้างอิงของนักลงทุนทั่วไป = Factors influencing investment in SET 50 index futures of investors.รักชนก วานิชพิพัฒน์
2016-05-26Factors that influence buying desire on fashion clothing on Instagram.Rinrada Rattanakhunchai
2016-11-16ความผูกพันของพนักงานที่มีต่อการทำงานในธนาคารเพื่อการส่งออกและนำเข้าแห่งประเทศไทยฝ่ายส่งออก สำนักงานใหญ่= Employee engagement in working in export division at head office of export and import bank of Thailand.กุสุมาลย์ สุจเร
2016-05-26Customer relationship marketing practices: How garment manufacturers build and maintain relationship with their buyers?Thamonwan Virodchaiyan
2016-05-30ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการเลือกซื้อเฟอร์นิเจอร์มือสองของผู้บริโภค =Factors influencing consumers decision on purchasing second-hand furniture.จีรนันท์ วุฒิพรภัทร
2016-10-27Relatives valuation of S.KhonKaen foods public company limited.Chayut Sungmontorn
2016-08-17ความแตกต่างของวิธีการปฏิบัติเพื่อสร้างความสัมพันธ์ระหว่างผู้ซื้อและผู้ขายในช่องทางฟาร์มผู้เพาะพันธุ์สุนัขและแมว ร้านค้าปลีกที่จัดจำหน่ายผลิตภัณฑ์เกี่ยวกับสัตว์เลี้ยง และสถานพยาบาลสัตว์กรณีศึกษา บริษัท โรยัล คานิน (ประเทศไทย) จำกัด = Differentiation of buyer-seller relationships practices between dog or cat farm, pet shop and pet hospital: The case of royal canin (Thailand) co.,ltd.วรัทยา ประสมทรัพย์
2016-05-30ทัศนคติของกลุ่มผู้หญิงเจเนอเรชั่นวาย (Generation Y) ที่มีต่อการตัดสินใจซื้ออาหารคลีน (Clean food) ในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล = Attitudes of women generation Y purchase intention of clean food in Bangkok and metropolitan area.คณภร ปิยไชยกุล
2016-01-14Thai animation in the mind of Thai consumer.Pusaya Settasatian
2016-05-30การสร้างความสัมพันธ์ระหว่างผู้ซื้อและผู้ขายในอุตสาหกรรมวิทยุโทรทัศน์ กรณีศึกษา: บริษัท จีเอ็มเอ็ม มีเดีย จำกัด (มหาชน) และบริษัทโมโนบรอดคาสท์ จำกัด = Buyer-seller relationship building in broadcasting industry: The case of gmm media pcl. and mono broadcast co.,ltd.เรวดี อุ่นหิรัญสกุล