Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/2149
Title: | กลยุทธ์การพัฒนาประสิทธิภาพการบริการ แผนกบริการทางด้านเทคนิค กรณีศึกษา: บริษัท เอส.ซี.พี ซิสเท็ม จำกัด = Service development strategy, technical service and support department case study: SCP systems co.,ltd. |
Authors: | วรลักษณ์ เสลานนท์ |
Keywords: | โทรคมนาคม การจัดการและกลยุทธ์ การบริการ บริษัท เอส.ซี.พี ซิสเท็ม จำกัด |
Issue Date: | 28-Jun-2017 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
Citation: | 2559 |
Abstract: | การวิจัยศึกษาในครั |
URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/2149 |
Other Identifiers: | TP MS.027 2559 |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TP MS.027 2559.pdf | 2.62 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.