Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/2149
Title: กลยุทธ์การพัฒนาประสิทธิภาพการบริการ แผนกบริการทางด้านเทคนิค กรณีศึกษา: บริษัท เอส.ซี.พี ซิสเท็ม จำกัด = Service development strategy, technical service and support department case study: SCP systems co.,ltd.
Authors: วรลักษณ์ เสลานนท์
Keywords: โทรคมนาคม
การจัดการและกลยุทธ์
การบริการ
บริษัท เอส.ซี.พี ซิสเท็ม จำกัด
Issue Date: 28-Jun-2017
Publisher: มหาวิทยาลัยมหิดล
Citation: 2559
Abstract: การวิจัยศึกษาในครั
URI: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/2149
Other Identifiers: TP MS.027 2559
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TP MS.027 2559.pdf2.62 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.