Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/2303
Title: | ระดับความน่าสนใจของการสื่อสารการตลาดรูปแบบต่างๆ ของตราสินค้ายูนิโคล่ผ่านสื่อดิจิทัลที่ส่งผลต่อทัศนคติของผู้บริโภค = |
Authors: | มนวรา ทรัพย์เจริญ |
Keywords: | NULL |
Issue Date: | 23-Nov-2017 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
Citation: | 2560 |
URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/2303 |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TP MM 2560.pdf | 1.55 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.