Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 17 (Search time: 0.031 seconds).
previous
1
2
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2019-10-09
แรงจูงใจเชิงจิตวิทยาในการท่องเที่ยวสวนสัตว์ = PSYCHOLOGICAL MOTIVATIONS OF ZOO VISITORS.
ศวิตา เกตุนาค
2021-09-09
การศึกษาพฤติกรรมของผู้แทนยาที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อยาของโรงพยาบาลรัฐบาลและเอกชนในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล
อมรา, ปิงเมือง
2015-05-29
การศึกษาพฤติกรรมการดูแลรักษาสุขภาพของผู้สูงอายุในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล = The study of elderly health care behavior in Bangkok metropolitan area.
ผณินทร ปึงศิริเจริญ
2017-02-23
การศึกษาทัศนคติการเข้าร้านขายยาทั่วไปของกลุ่มเจเนอเรชั่นวายในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล = A study of attitude towards the general drugstore of generation y in Bangkok metropolitan area.
กานต์มณี สมบูรณ์เหลือ
2019-10-09
พฤติกรรมและทัศนคติของผู้ที่เคยไปเที่ยวสวนสัตว์ =BEHAVIOR AND ATTITUDE OF ZOO VISITORS.
ณพล วิริยะอรรควุธิ
2014-07-10
ปัจจัยที่มีผลต่อพฤติกรรมการซื้อสินค้าแบรนด์ของดาราและบุคคลที่มีชื่อเสียงผ่านอินสตาแกรม = THE FACTORS THAT AFFECT PRODUCTS PURCHASING BEHAVIOR OF CELEBRITIES AND FAMOUS BRAND VIA INSTAGRAM.
ลดาวัลย์ องค์ศิริกุล
2015-06-10
ศึกษาพฤติกรรมและปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจเลือกสถานที่ท่องเที่ยวของผู้สูงอายุในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล = Behavior and marketing mix factors that influence the decision to attraction.
นันท์นิชา บุญยะโภคา
2015-06-10
การศึกษาทัศนคติและพฤติกรรมการซื้อสินค้าและบริการที่มีชื่อเสียงเป็นพรีเซ็นเตอร์ของผู้สูงอายุในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล = The study of attitude and behavior to purchasing product and service have celebrity to be presenter among elderly people in Bangkok and perimeter.
วรชัย ตันวราวุฒิกุล
2014-07-28
พฤติกรรมของผู้บริโภคชาวไทยต่อการบริโภคออนไลน์ = Thai consumer behavior toward online music consumption.
รวีภาส เย็นพระพาย
2015-05-29
การศึกษาพฤติกรรมการเปิดรับสื่อโฆษณาของผู้สูงอายุในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล = The study of elderly on their media exposure behavior in Bangkok metropolitan area.
พิริยา น้อมจุ้ย
Discover
Author
1
รวีภาส เย็นพระพาย
1
ลดาวัลย์ องค์ศิริกุล
1
วรชัย ตันวราวุฒิกุล
1
ศรสวรรค์, นวลปาน
1
ศวิตา เกตุนาค
1
สุภาณี กระทุ่มเขตต์
1
อมรา, ปิงเมือง
.
< previous
Subject
6
กรุงเทพมหานคร
5
ทัศนคติ
5
ผู้สูงอายุ
2
การท่องเที่ยว
2
เครือข่ายสังคมออนไลน์
2
แรงจูงใจ
1
Line
1
Marketing
1
Mobile Banking
1
กาตลาด
.
next >
Date issued
1
2500 - 2567
16
2014 - 2099
Has File(s)
17
true