Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 31-40 of 77 (Search time: 0.031 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2014-07-10กลยุทธ์การเพิ่มยอดขายในการดำเนินธุรกิจค้าส่งและค้าปลีกเครื่องประดับเทียมและร้านของขวัญ (Gift shop) ของผู้ประกอบการรายย่อยในย่านสำเพ็งพัชร์สิตา จิรนนท์เลิศสุข
2014-07-11แนวทางการพัฒนาระบบการจัดการฐานข้อมูลของโรงพิมพ์ขนาดกลางและขนาดย่อม: กรณีศึกษา โรงพิมพ์อักษรศิลป์การพิมพ์ = The development of database management system for small and medium size printing: case study Aksornsin printing.ธนวรรณ ธนพรวิริยะกุล
2014-07-10การพัฒนาคู่มือ แนวทางสำหรับ SMEs เพื่อเตรียมความพร้อมการเข้าสู่ตลาดหลักทรัพย์ เอ็ม เอ ไอ= The development of the guideline book for SMEs that to prepare business to exchange to " market for alternative investment (mai)"ริต้า ทัพภมาน
2014-05-21ปัจจัยของการโฆษณาแบบขำขันที่จะสร้างการรับรู้และการจดจำต่อผู้บริโภคสุพัตรา จิระประเสริฐสุข
2014-07-10แนวทางการพัฒนาการทำงานผ่านอุปกรณ์แท็บเล็ต (Tablet) ของผู้แทนยาบริษัทเบอริงเกอร์อินเกลไอม์ (ไทย) จำกัด = How to develop working on leblet for mediacal representative of ingelheim (Thai) Ltd.ธีรนาฏ เจนประเสริฐ
2014-07-28การศึกษาแนวทางการพัฒนาการสื่อสารการตลาดแบบบูรณาการเรื่องการดูแลผู้สูงอายุภายในบ้าน (Elderly care) = A feasibility study on the development integrated marketing communication (IMC) for the elderly care.ฤทัยรัตน์ จำปาหอม
2014-07-29Exploring customer experience in luxury hotels in Thailand.Soon Aun Cheok
2014-07-29Users' adoption of online trading: the Thai perspective.Achitdej Archapairoj
2014-07-29Motivation to buy and demographics of Toyota prius drivers in Bangkok area.Waraporn Opartsatianpong
2014-07-29The motivation factors towards Thai people obsessed with beauty.Sudarat Wisuttiwong