Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 41-50 of 411 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2014-05-13ปัจจัยที่มีผลต่อการใช้โมบายแอพลิเคชั่นในการทำธุรกรรมทางการเงินของพนักงานบริษัทในเขตกรุงเทพมหานคร = Factors affecting the use of mobile applications in the financial transactions of the company in Bangkok.พรชัย แก้วสถิตพรชัย
2014-05-20การพัฒนาภาวะผู้นำโดยการใช้แบบประเมินทางจิตวิทยาและการจัดทำแผนพัฒนาตนเอง: กรณีศึกษาผู้จัดการฝ่ายสนับสนุนการขาย ของบริษัทข้ามชาติขวัญรัก ถิ่นเทศ
2014-05-13IMPACT OF LOCALIZATION IN RECRUITING STRATEGY FOR JAPANESE COMPANIES IN THAILAND CASE STUDY TO APPLY A JAPANESE SME COMPANYSHINYA KITADA
2014-05-13CUSTOMER PURCHASE DECISION PROCESS IN PURCHASING ONLINE FASHION PRODUCT: THAILAND’S PERSPECTIVEKRITTAYA PETCHSANG
2014-05-13THREE MAIN CHARACTERISTICS OF EFFECTIVE TEAMWORK AT AU BON PAIN THAILANDSOUNTREE SAPSUBBSAKUL
2014-07-29Key success factors of fusion food restaurant affecting customer satisfaction in Thailand.Trong Kaiboriboon
2014-05-13FACTORS AFFECTING GEN Y PEOPLE TO DECIDE TO BECOME EMPLOYEE OR SELF-EMPLOYEDSHINAPA JITTANGTRONG
2014-05-15การศึกษาความเป็นไปได้ในการเข้าสู่ตลาดของธุรกิจผลิตภัณฑ์สาหรับรักษาแผลเป็นจากไฟไหม้และน้าร้อนลวก “B+HEAL”สุธีร์ ด่านบางภูมิ
2014-07-29Why leading companies choose Line official account as a major marketing tool? and consumer behaviors toward the marketing strategy.Pimpisa Pothirattanachaikul
2014-05-13HOW TO SUSTAIN THAI-CHINESE FAMILY BUSINESS TO BE SUCCESSFUL IN THE NEXT GENERATIONNATNICHA JASDANIKORN