Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 21-30 of 572 (Search time: 0.016 seconds).
previous
1
2
3
4
5
6
...
58
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2020-12-16
รูปแบบเส้นทางและปัจจัยที่มีผลดึงดูดผู้บริโภคในการเข้าร่วมเทศกาลดนตรีขนาดใหญ่ =CUSTOMER JOURNEY AND FACTORS AFFECTING CONSUMERS IN ATTENDING THE LARGE MUSIC FESTIVAL.
รัฐภรณ์ ฤกษ์อภิวาท
2020-03-03
แนวทางการพัฒนากลยุทธ์ด้านการตลาด สำหรับร้านอาหารในสถานที่ท่องเที่ยว เพื่อรองรับนักท่องเที่ยวไทย กลุ่ม Generation Y
นภัทร โพธิ์แก้ว
2020-09-21
ทัศนคติและพฤติกรรมการบริโภคของผู้บริโภคเบียร์ การศึกษาความแตกต่างระหว่างผู้บริโภคเบียร์อุตสาหกรรมและคราฟต์เบียร์ =ATTITUDES AND BEHAVIORS OF BEER CONSUMERS THE STUDY OF THE DIFFERENCES BETWEEN INDUSTRIAL AND CRAFT BEER CONSUMERS.
สุกฤตา ฤกษ์กรี
2020-11-11
ทัศนคติและพฤติกรรมการท่องเที่ยว การศึกษาความแตกต่างระหว่างนักท่องเที่ยว Generation X และ Generation Y =“TRAVEL ATTITUDES AND BEHAVIORS: THE STUDY OF THE DIFFERENCES BETWEEN GENERATION X AND GENERATION Y TRAVELERS”
สิริชัย อุ่นอกพันธุ์
2020-07-03
การศึกษาถึงการเปลี่ยนแปลงของอันดับความน่าเชื่อถือ (Credit rating) โดยเปรียบเทียบระหว่างก่อนและหลังที่มีการประกาศอันดับความน่าเชื่อถือว่ามีผลกระทบต่ออัตราผลตอบแทนที่ผิดปกติสะสมโดยเฉลี่ย (Cummulative average abnormal return) ในราคาหุ้นของประเทศอินเดียและจีน =THE IMPACT OF CHANGES IN CREDIT WATCH PLACEMENT AROUND CREDIT RATING REVISION TO CUMULATIVE AVERAGE ABNORMAL RETURN IN THE STOCK EXCHANGE OF INDIA AND CHINA.
นอร ศรศรี
2020-07-03
ความสัมพันธ์ระหว่างบริษัทที่มีลักษณะแบบครอบครัว และผลตอบแทน กรณีศึกษาบริษัทจดทะเบียนในตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทย กลุ่ม SET100 =RELATIONSHIP BETWEEN FAMILY FIRMS, STOCK MARKET RETURNS IN THE STOCK EXCHANGE OF THAILAND (SET100)
ปัณณพัทธ์ ตุลยวรเศรษฐ์
2020-08-25
แผนธุรกิจอุปกรณ์ฟื้นฟูกล้ามเนื้อแขนสเก็ตบอร์ดมือแบรนด์“ENDEAVOR”
ศุภาวรรณ, สำราญจิต
2020-12-17
A STUDY OF EFFECTIVE BREAK ACTIVITY TO ENHANCE WORK SATISFACTION OF OPERATION STAFF WORKING.
JETSADA RATTANACHARATKUN
2020-01-21
แผนธุรกิจผลิตภัณฑ์รังนกกึ่งสำเร็จรูป "Grand bird's nest" =BUSSINESS PLAN OF DRIED BIRD’S NEST INSTANT DRINK “GRAND BIRD’S BIRD”
กมลกานต์ ประเสริฐกิจวัฒนา
2020-01-22
ความเต็มใจจ่ายค่าไฟฟ้าที่สูงขึ้นของผู้บริโภคภาคครัวเรือนเพื่อสนับสนุนการผลิตไฟฟ้าจากพลังงานทดแทน =HOUSEHOLDS’ WILLINGNESS TO PAY FOR ELECTRICITY FROM RENEWABLE ENERGY.
เบญจมาศ กระชับกลาง
Discover
Author
1
Aganit Choolam
1
Akradech Chetchutithorn
1
Aksorn Padungkiatsakul
1
Alongkot Thongwises
1
Anantaporn Lapsakkarn
1
Anuphap, Saranyouprasit
1
Aphisit, Jongrojanaphanit
1
Apichaya Boonsomsuk
1
Apichaya Ek-Ong-Art
1
Apisit, Sakasemchaikul
.
next >
Subject
95
การจัดการธุรกิจ
70
การตลาด
67
แผนธุรกิจ
52
การจัดการและกลยุทธ์
51
Marketing and Management
48
General Management
38
ภาวะผู้ประกอบการและนวัตกรรม
35
การเงิน
30
Entrepreneurship Management
23
ความพึงพอใจ
.
next >