Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 111-120 of 419 (Search time: 0.047 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2017-05-24Effect of Ambush marketing to customers' attitude towards brand in Olympic game 2016.Metee Ploymee
2017-05-18การศึกษากลยุทธ์และแผนการเข้าสู่ตลาดของผลิตภัณฑ์เครื่องแต่งกายที่ออกแบบโดยเฉพาะสำหรับผู้ที่เล่นกล้าม "Muscut"ณัชชา นวกาญจนารัตน
2017-01-12Purchase intention towards living in senior housing of generation Y in Thailand.Pattranit Lapshewasittichards
2017-06-28Factors that influence consumers on purchasing in standalone drugstore in Bangkok, Thailand.Pattharaporn Luangkanchana
2017-11-20How to implement customer knowledge management (CKM) at Trigo.WARUTE SKULSAKNIMIT
2017-05-24Change management in Thai procurement organization: a case study in a Thai construction company.Kanassanan Jenewattananond
2017-11-22แนวทางในการพัฒนาสมรรถนะของบุคลากรในสายการผลิตเพื่อรองรับการเปลี่ยนแปลงธุรกิจในภาคอุตสาหกรรม กรณีศึกษา : บริษัทโตโยต้า มอเตอร์ ประเทศไทย จำกัด=นพาถวิล โพธิ์สละ
2017-12-17ค่านิยมองค์กรและความผูกพันต่อองค์กรของวิสัญญีพยาบาล รุ่นอายุเจนเนอเรชั่นต่างๆ ในโรงพยาบาลสังกัดมหาวิทยาลัย =CORE VALUES AND ORGANIZATIONAL ENGAGEMENT IN MULTIGENERATIONAL ANESTHETIST NURSE FROM PUBLIC HOSPITAL IN NATIONAL UNIVERSITY.ธารินี บัวสุข
2017-12-17การรับรู้ของนักศึกษาต่อความพร้อมของสถาบันการศึกษาไทยในการเข้าสู่ "ประเทศไทย 4.0" =Perception of collegian to the readiness of Thailand toward “Thailand 4.0”ศิรวิชญ์ วรวณิชชา
2017-06-28กลยุทธ์การสร้างความสัมพันธ์กับลูกค้าจากการใช้ Marketing data analysis กรณีศึกษา บริษัท แอ็ดว้านซ์ อุตสาหกรรม จำกัด = Strategy for make a customer relationship by marketing data analysis.ดำรงค์ชัย ศุภธนพัฒน์