Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 71-80 of 101 (Search time: 0.031 seconds).
previous
1
...
5
6
7
8
9
10
11
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2019-02-24
ปัจจัยทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจในการเลือกใช้บริการรถไฟฟ้าบีทีเอสของประชาชนในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล =MARKETING FACTORS THAT INFLUENCE THE DECISION MAKING TO USE BTS SKYTRAIN OF PEOPLE IN BANGKOK METROPOLITAN REGION.
ศิริชัย ศรีความเจริญ
2019-02-24
การศึกษาปัจจัยภาวะผู้นำอย่างยั่งยืนที่มีผลต่อความพึงพอใจของพนักงานตามแนวความคิด Honeybee leadership ในธุรกิจไพรเวทแบงค์กิ้งในประเทศไทย =STUDY OF THE FACTORS THAT MAKE ORGANIZATION SUSTAINABLE IN PRIVATE BANKING INDUSTRY ACCORDING TO THE HONEYBEE LEADERSHIP CONCEPT.
พรรณภรณ์ จอมเมือง
2019-08-27
ความพึงพอใจของลูกค้าที่มีต่อร้านอาหารในเครือเซ็นทรัล =THE STUDY OF CUSTOMER COMPLACENCE ON CENTRAL GROUP RESTAURANT CHAIN.
บริภัทร กุณฑลบุตร
2019-02-24
การศึกษาปัจจัยการพัฒนาองค์กรอย่างยั่งยืนที่ส่งผลต่อผลสำเร็จขององค์กรที่รับรู้ได้และความพึงพอใจของพนักงานในธุรกิจให้บริการโครงข่ายโทรคมนาคม ตามแนวคิด Honeybee Leadership =STUDY OF THE FACTORS THAT MAKE THE ORGANIZATION SUSTAINABLE IN INTERNET SERVICE PROVIDER ACCORDING TO THE HONEYBEE LEADERSHIP CONCEPT.
กัญจน์ฌภัสร์ อัศวเศรษฐาภร
2019-08-27
การศึกษาสาเหตุในการตัดสินใจเลือกใช้บริการของสายการบินนกแอร์ของผู้โดยสาร Generation X และ Y =THE STUDY OF BUYING DECISION OF THE CUSTOMERS IN GENERATION X AND Y TOWARD NOK AIRLINES.
มาศสุภา สุภาวงศ์
2019-02-24
การศึกษาการสร้างความสุขในองค์กรขนาดเล็ก ประเภทธุรกิจขายรถจักรยานยนต์บิ๊กไบค์ =CASE STUDY OF CAUSES OF HAPPINESS IN BIG BIKES’S SMALL ENTERPRISE.
ธนวิทย์ งามศักดิ์
2019-05-21
การศึกษาทัศนคติและพฤติกรรมการตัดสินใจซื้อแหวนอัญมณีแท้ผ่านช่องทางการขายสินค้าออนไลน์ =
วิวัฒน์ ธีรธัชพิศาล
2019-08-27
ปัจจัยที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อน้ำผัก-ผลไม้ คั้นสด 100% ของผู้บริโภค ในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล=FACTORS AFFECTING CONSUMER DECISION MAKING ON PURCHASING 100% FRUIT AND VEGETABLE JUICE IN BANGKOK AND METROPOLITAN AREA.
ธนพรพรรณ พลคีรีย์
2019-05-19
แผนธุรกิจร้านขายยาแผนปัจจุบัน อัญชลิกา ฟาร์มาซี
รชต มุขรัตนมณีศรี
2019-05-19
แผนธุรกิจ PhlebHome บริการรับเจาะเลือดนอกสถานที่
วันทนีย์ จิระพันธ์พงศ์
Discover
Author
1
กรวิชญ์ ปุงบางกระดี่
1
กสิณ วิต๊ะกุล
1
กัญจน์ฌภัสร์ อัศวเศรษฐาภร
1
กัญจน์ณัฏฐ์ อุ่นใจ
1
กัญญาณัฐ แสนทวีสุข
1
กานต์วศรี บุญหยง
1
กุลวดี ประทีปถิ่นทอง
1
จักรพันธ์ วชิระเธียรชัย
1
จิตราพร ก้อนมณี
1
จิตราภรณ์ ศรีถาพร
.
next >
Subject
14
แผนธุรกิจ
8
Honeybee leadership
8
ส่วนประสมทางการตลาด
7
องค์กรยั่งยืน
6
ความพึงพอใจ
5
การทำงาน
5
พนักงาน
4
กรุงเทพมหานคร
4
ทัศนคติ
4
พฤติกรรมการซื้อ
.
next >
Has File(s)
86
true
15
false
.
next >