Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 531-540 of 576 (Search time: 0.062 seconds).
previous
1
...
51
52
53
54
55
56
57
...
58
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2020-01-21
การศึกษาความคิดเห็นของผู้บริโภคต่อผลิตภัณฑ์นมไทย - เดนมาร์ค =CONSUMERS’ OPINIONS TOWARD THAI-DENMARK MILK PRODUCT.
นฤมล ศรีเด่น
2020-01-20
ปัจจัยความสำคัญที่ส่งผลต่อความพึงพอใจและการกลับมาท่องเที่ยวสวนสัตว์ =THE FACTORS OF IMPORTANT IN AFFECT THE SATISFACTION AND TRAVEL BACK AT THE ZOO.
วันวิสาข์ ศรีกลับ
2020-01-20
การสื่อสารตราสินค้าบุคคลของแบรนด์ วทานิกา=PERSONAL BRAND COMMUNICATIONS OF VATANIKA.
วรรณระวี หลักชัย
2020-03-04
แผนกลยุทธ์เพื่อการใช้ Digital payment ในธุรกิจรถไฟฟ้ากรุงเทพมหานคร =STRATEGIC PLAN FOR DIGITAL PAYMENT IN BANGKOK METRO SYSTEM.
ณัฐพล ชุณหจันทร์
2020-12-16
NEW NORMAL WORKING WAY OF TELEWORK MODELAND PRODUCTIVITY OF WORK IN THAILAND IN LARGE MANUFACTURING COMPANIES.
CHAWIN WONGCHINDAKHUN
2020-01-17
แผนธุรกิจเสื้อผ้าเส้นใยธรรมชาติกมลวาฬ =BUSINESS PLAN OF NATURAL FABRIC CLOTHES ‘KAMOLWHALE’
กมลวรรณ ฐิติวร
2020-09-21
Categorization of secondary equity offerings and its effect on share prices: evidence from Thailand.
Saeed MD. Abdullah
2020-11-26
THE FACTORS INFLUENCING THAI CUSTOMER REPURCHASE INTENTION TOWARD CULTURAL DESIGN PRODUCTS IN THAILAND
Salinthip, Damrongmahasawat
2020-03-05
การศึกษาองค์ประกอบบรรจุภัณฑ์ขนมขบเคี้ยวสุนัขที่ผู้เลี้ยงสุนัข เพศหญิงให้ความสนใจในการเลือกซื้อ =A STUDY OF PACKAGING ELEMENTS THAT AFFECT FEMALE DOG OWNERS PURCHASING DECISION OF PREPARED DOG TREATS.
นวภัทร สาหร่าย
2020-01-20
ความจงรักภักดีในตราสินค้า ของเครื่องสำอางและผลิตภัณฑ์บำรุงผิวหน้าระหว่างกลุ่ม Gen X และ Gen Y. =CUSTOMER LOYALTY OF COSMETIC AND SKINCARE COMPARING BETWEEN GENERATION X AND GENERATION Y
ปารวี ศุกรวรรณ
Discover
Author
1
Aganit Choolam
1
Akradech Chetchutithorn
1
Aksorn Padungkiatsakul
1
Alongkot Thongwises
1
Anantaporn Lapsakkarn
1
Anuphap, Saranyouprasit
1
Aphisit, Jongrojanaphanit
1
Apichaya Boonsomsuk
1
Apichaya Ek-Ong-Art
1
Apisit, Sakasemchaikul
.
next >
Subject
95
การจัดการธุรกิจ
70
การตลาด
67
แผนธุรกิจ
52
การจัดการและกลยุทธ์
51
Marketing and Management
48
General Management
38
ภาวะผู้ประกอบการและนวัตกรรม
35
การเงิน
31
Entrepreneurship Management
23
ความพึงพอใจ
.
next >