Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 11-20 of 65 (Search time: 0.031 seconds).
previous
1
2
3
4
5
...
7
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2015-05-28
แนวทางการพัฒนาบริการหลังการขายของศูนย์บริการรถยนต์ = Development of after-sale service in car service center.
ปิติ ธารามาศกุล
2015-06-10
การศึกษาพฤติกรรมการบริโภคผลิตภัณฑ์อาหารเสริมของกลุ่มผู้สูงอายุในเขตกรุงเทพและปริมณฑล = Food supplement products consumption behavior of the elderly in Bangkok and suburban area.
วณิตตา ธารานุกูล
2015-03-23
แผนธุรกิจบุญบันดาล บริษัท บุญบันดาล 360 องศา จำกัด
กนิษฐา สุคนธหงส์
2015-05-29
การศึกษาปัจจัยและคุณค่าที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์บำรุงผิวออร์แกนิคของผู้บริโภคเพศหญิงโดยการประยุกต์ใช้ทฤษฎีลำดับขั้นทางจิตวิทยา = The factors and values affected to female consumer's purchase decision of organic skincare products by the means end chain theory.
ชญานิศ ไชยสวัสดิ์
2015-05-10
การศึกษาเปรียบเทียบทัศนคติในการเลือกซื้อน้ำดื่มบรรจุขวดกับน้ำแร่ธรรมชาติบรรจุขวดของผู้บริโภคกลุ่มเจนเนอเรชั่นวายในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล = The study compared the attitudes of buying bottled water and mineral water bottling of consumers generation Y in Bangkok and perimeter.
ขวัญชนก เจ็กภู่
2015-12-20
การศึกษาเพื่อรวบรวมความคิดเห็นคำว่า เน็ตไอดอล ของกลุ่มผู้ใช้งานอินเตอร์เน็ต = The study of accumulating user's opinions of the word "net idol"
พัชราภรณ์ ศุภเศรษฐศิริ
2015-01-20
ทัศนคติเกี่ยวกับบรรยากาศการทำงานที่สนุกสนาน ความพึงพอใจ การเป็นสมาชิกที่ดี ความผูกพันต่อองค์กร และความผูกพันในงาน = Attitude toward workplace fun, satisfaction at work, organizational citizenship behavior, organization commitment and work engagement.
ยุวรรณดา สังขะวาทิน
2015-06-10
ปัจจัยที่มีผลต่อพฤติกรรมในการซื้อสินค้าอุปโภคบริโภคในไฮเปอร์มาร์เก็ตของผู้สูงอายุในกรุงเทพมหานคร = Factor influencing purchasing behaviors of hypermarket among elderly people in Bangkok.
วนิดา เลิศชูเกียรติ
2015-06-10
ประสิทธิผลของเกมโฆษณา (Advergames) ต่อการตอบสนองของผู้บริโภค = The effectiveness of advergames on the consumer response.
นราวัลลภ์ เลิศพิพัฒน์พร
2015-05-29
การศึกษาความเชื่อเรื่องสีของผู้หญิงในเขตกรุงเทพมหานคร = A study of women's belief in color: a case study in Bangkok.
ศุภัชยา พันธ์ไพศาล
Discover
Author
1
กนกพร คำชั่ง
1
กนิษฐา สุคนธหงส์
1
กีรติ เทพมณี
1
ขวัญชนก เจ็กภู่
1
จรัณยา โรจนโสภณดิษฐ์
1
ฉัตรแก้ว สมทอง
1
ชญานิศ ไชยสวัสดิ์
1
ชนกนาถ เหมือนโพธิ์
1
ชัชพรรษ พงษ์จารุคุปต์
1
ชัยวัฒน์ เกียรติพันเลิศ
.
next >
Subject
25
กรุงเทพมหานคร
11
ผู้สูงอายุ
7
ทัศนคติ
6
พฤติกรรม
5
การบริโภค
5
ทฤษฎีลำดับขั้นทางจิตวิทยา
5
เจเนอเรชั่นวาย
4
การบริการ
3
การตัดสินใจ
3
การท่องเที่ยว
.
next >