Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 11-20 of 41 (Search time: 0.031 seconds).
previous
1
2
3
4
5
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2017-11-23
ปัญหาและแนวทางแก้ไขปัญหาการจัดเตรียมสิ่งของเครื่องอุปโภคบริโภคสำหรับพระสงฆ์ = Problems and guidelines in preparing offerings dedicated to Buddhist monks.
ชนรรทน์ ทองเพชร
2017-02-23
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจซื้อประกันเดินทางต่างประเทศ =Marketing mix factors affecting international travel insurance buying decision of consumer.
สุชัญญา กีรติยุติ
2017-11-23
แนวทางการวิเคราะห์ข้อมูลทางธุรกิจโดยใช้ Big data: กรณีศึกษาข้อมูลทวิตเตอร์อุบัติเหตุ =Using big data for business data analysis: The case study of the twitter and accident.
ภวัญญา รักษาศิลป์
2017-11-23
แนวทางเข้าสู่ตลาดกาแฟสำเร็จรูปชนิด 3in1 ในประเทศไทยกรณีศึกษากาแฟ MAGO 3in1 strong =HOW TO ENTER TO 3IN1 READY TO DRINK COFFEE MARKET IN THAILAND IN CASE OF MAGO 3IN1 STRONG COFFEE.
สุปภพ เอกคณานุวงศ์
2017-11-23
รูปแบบ Content marketing ในช่องทางออนไลน์ที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์บำรุงผิวหน้าของนักศึกษาหญิงระดับปริญญาตรีในเขตกรุงเทพและปริมณฑล =TYPE OF CONTENT MARKETING THROUGH ONLINE CHANNEL WHICH IMPACT TO PURCHASE DECISION: A CASE STUDY OF THAI FACIAL CARE MARKET
มรกต หงส์วรวัฒน์
2017-11-23
แนวทางการตัดสินใจจ่ายยาของผู้ให้บริการสาธารณสุขในประเทศไทย = The prescription decision of Thai health care provider.
ภาณุวัฒน์ หอไทย
2017-11-23
การออกแบบระบบเก็บข้อมูลการร้องเรียนของบริษัท โทเทิ่ล แอ็คเซ็ส คอมมูนิเคชั่น จำกัด (มหาชน) โดยใช้หลักการสารสนเทศภูมิศาสตร์ (Geographic information system; GIS)
ทรงศิริ โตเลี้ยง
2017-05-25
การศึกษาคุณลักษณะ ผลลัพท์ของการบริโภค และคุณค่า ที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการร้านอาหารประเภทบุฟเฟ่ต์ โดยการประยุกต์ใช้ทฤษฎีลำดับขั้นทางจิตวิทยาของกลุ่มนักศึกษาหญิง = Applying the means end chains theory to study the effect on decision marking about the criteria choosing the buffet restaurants of female University students.
พันธ์จิต พิพัฒพรรณวงศ์
2017-02-23
การศึกษาทัศนคติการเข้าร้านขายยาทั่วไปของกลุ่มเจเนอเรชั่นวายในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล = A study of attitude towards the general drugstore of generation y in Bangkok metropolitan area.
กานต์มณี สมบูรณ์เหลือ
2017-05-25
การศึกษาเรื่องความภักดีต่อตราสินค้าของกลุ่มนักศึกษาหญิงที่มีต่อสินค้าเครื่องสำอางในเรื่องปัจจัยส่วนประสมทางการตลาด = Applying factors of marketing mix affecting the cosmetics brand loyalty of female students.
ณัฐกานต์ มหาตมวดี
Discover
Author
1
กษิดิษฐ์ สุวีรานนท์
1
กันตภณ ผู้พัฒน์
1
กานต์มณี สมบูรณ์เหลือ
1
กิตตินันท์ อารยชาติสกุล
1
กิติยา แจ้งสกุล
1
คณุตม์ บุญคุ้มอยู่
1
ชนรรทน์ ทองเพชร
1
ชนิดา รุ่งณรงค์รักษ์
1
ชลิตา พลหาร
1
ชุตินันท์ ลีละฉายากุล
.
next >
Subject
7
นักศึกษาหญิง
4
ส่วนประสมทางการตลาด
3
กรุงเทพมหานครและปริมณฑล
3
ทัศนคติ
2
ข้อมูล
2
ช่องทางออนไลน์
2
ทฤษฎีลำดับขั้นทางจิตวิทยา
2
พฤติกรรมการบริโภค
2
สื่อสังคมออนไลน์
2
เครื่องสำอาง
.
next >