Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 21-24 of 24 (Search time: 0.016 seconds).
previous
1
2
3
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2015-05-28
ผลของการใช้กลยุทธ์การสื่อสารการตลาดแบบไม่มีตราสินค้า ของผลิตภัณฑ์ยาคอราแลนต่อการรับรู้ จดจำและสั่งจ่ายยาในอายุแพทย์โรคหัวใจในเขตกรุงเทพมหานคร = The effect from marketing communication strategy of unbranded coralan product toword cardiologist's perceptions recognition and prescription in Bangkok.
กนกพร คำชั่ง
2022-11-06
อิทธิพลของประเภทเนื้อหาที่ถูกสร้างขึ้นผ่านสื่อสังคมออนไลน์ที่ส่งผลต่อ คุณค่าตราสินค้า ความไว้วางใจในตราสินค้า และความชื่นชอบในตราสินค้าของผู้โดยสารชาวไทย ที่ใช้บริการสายการบินให้บริการเต็มรูปแบบที่ดำเนินธุรกิจในประเทศไทย
จรรยพร, สิริธัญกุล
2022-11-06
ทัศนคติของผู้บริโภคต่อสื่อโฆษณาออนไลน์ที่มีผลต่อความไว้วางใจในตราสินค้าและภาพลักษณ์ของตราสินค้า กรณีศึกษา บัญชีอย่างเป็นทางการของไลน์
ภูริวิชญ์, วีระจิตต์
2022-11-06
ปัจจัยที่ส่งผลต่อความภักดีในตราสินค้าของสินค้าลักซ์ชัวรี่แฟชั่นแบรนด์ ในเขตกรุงเทพมหานคร
เพียงธาร, เอื้อจารุพร
Discover
Author
1
กนกพร คำชั่ง
1
กิตติยา กระตือกิจ
1
ขนิษฐา วงค์เกียรติ
1
จรรยพร, สิริธัญกุล
1
จิตติมา คงมานนท์
1
จีรวรรณ เอี่ยมสำอางค์
1
จุฬา สันติภาพ
1
ณัฐกานต์ มหาตมวดี
1
ธีรารัตน์ เดี่ยวตระกูลชัย
1
นลัท วุฒิจริยากุล
.
next >
Subject
3
กรุงเทพมหานคร
2
Generation Y
2
Marketing
2
การรับรู้แบรนด์
2
การสื่อสารการตลาด
2
โฆษณาแฝง
1
Eye-Tracking
1
S-Pure
1
การรับรู้ข้อมูล
1
การเพิ่มยอดขาย
.
next >
Date issued
8
2018
5
2020
3
2022
2
2014
2
2015
2
2016
1
2017
1
2021
Has File(s)
21
true
3
false
.
next >